LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met provider NLEx

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
arry1961

Slechte ervaring met provider NLEx

Ongelezen bericht door arry1961 »

Ik ben 17 mei 2017 overgestapt van Ziggo naar NLEx (beste provider 2016). Installatie gratis en goed. Na één maand kon ik geen tv meer kijken. Wel 50 telefoontjes gepleegd en na ruim twee weken hebben ze eerst een en nieuwe tv ontvanger gestuurd en toen een nieuwe experiabox. TV ontving weer. Na 1,5 week weer geen ontvangst meer :cry: . Zouden een monteur sturen. Krijg als tegenmoetkoming € 10 korting op maand factuur. Betaal al meer voor de pakketuitbreidingen waar ik nu geen profijt van heb. Site interactieve tv werkt ook niet. Raad iedereen af om over te stappen naar NLEx. Helpdesk is erg vriendelijk, maar daar schiet ik niets mee op. Foei NLE
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jun 2017 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Bob Schurkjens

Re: Slechte ervaring met provider NLEx

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat heeft de monteur gedaan om het op te lossen? Ik zit zelf ook een week bij deze provider en had ook een probleem met de doorgifte. Bij mij is het ISRA punt slecht. Als dit is opgelost zou alles goed moeten werken. Het is trouwens gewoon een Telfort/KPN abonnement maar dan goedkoper.

Gesloten