LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service Hollands Nieuwe

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
brendadegroot

slechte service Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door brendadegroot »

Ik heb sinds 9 maanden 2 abonnementen van Hollands Nieuwe.
In principe ben ik best tevreden over het abonnement wat betreft het bellen.
Mijn dochter heeft een telefoon met abonnement en dit is prima.
Ik zelf heb een telefoon met abonnement, maar hier heb ik al vanaf het begin problemen met de telefoon.
Als ik met iemand bel dan kan ik gerust 1 of 2 keer terug bellen, want de verbinding wordt gewoon verbroken.
Kontakt opgenomen met Hollands Nieuwe, hier het advies gekregen dat ik de telefoon op moest sturen naar Dynafix met de klacht erbij. Bijna €10,00 verzendkosten.
3 weken later krijg ik de telefoon terug met nog steeds dezelfde klacht.
Weer kontakt opgenomen met Hollands Nieuwe, zij konden hier niets aan doen, ik moest maar weer kontakt opnemen met Dynafix.
Nu heb ik toch wel een hele grote vraag: MET WIE HEB IK EIGENLIJK EEN KONTRAKT.......
Ik heb ondertussen een ander toestel, en dat gaat prima. Het ligt dus wel degelijk aan het toestel.
Het is alleen ontzettend irritant dat ik dus nog meer als een jaar voor een telefoon moet betalen die het niet doet.
Ik snap ook niet dat hier niets aan te doen is.
Als een produkt kapot is in de garantietijd hoor je toch een nieuw produkt te krijgen.
Ik weet wel zeker, ondanks het feit dat ik een abonnement heb waar ik totaal geen problemen mee heb, ik vanaf het moment dat ik ze allebei kan opzeggen, ik dit ook zal doen.
Dit hadden ze dus heel gemakkelijk kunnen voorkomen door een beetje service te verlenen.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: slechte service Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Hallo Brenda,

Dank voor je bericht en heldere omschrijving van het probleem. Kun je in een privé-bericht je 06-nummer en klantnummer naar ons opsturen?
Dan gaan we voor je uitzoeken wat we voor je kunnen betekenen en wat de bevindingen van Dynafix zijn geweest na het onderzoeken van je toestel. Al onze toestellen heb twee jaar fabrieksgarantie waar je aanspraak op kan maken. Heb je al geprobeerd of een andere simkaart in het toestel wel werkt?

Ik kijk uit naar je gegevens.

Groeten, hollandsnieuwe http://goo.gl/RkHH1
brendadegroot schreef:Ik heb sinds 9 maanden 2 abonnementen van Hollands Nieuwe.
In principe ben ik best tevreden over het abonnement wat betreft het bellen.
Mijn dochter heeft een telefoon met abonnement en dit is prima.
Ik zelf heb een telefoon met abonnement, maar hier heb ik al vanaf het begin problemen met de telefoon.
Als ik met iemand bel dan kan ik gerust 1 of 2 keer terug bellen, want de verbinding wordt gewoon verbroken.
Kontakt opgenomen met Hollands Nieuwe, hier het advies gekregen dat ik de telefoon op moest sturen naar Dynafix met de klacht erbij. Bijna €10,00 verzendkosten.
3 weken later krijg ik de telefoon terug met nog steeds dezelfde klacht.
Weer kontakt opgenomen met Hollands Nieuwe, zij konden hier niets aan doen, ik moest maar weer kontakt opnemen met Dynafix.
Nu heb ik toch wel een hele grote vraag: MET WIE HEB IK EIGENLIJK EEN KONTRAKT.......
Ik heb ondertussen een ander toestel, en dat gaat prima. Het ligt dus wel degelijk aan het toestel.
Het is alleen ontzettend irritant dat ik dus nog meer als een jaar voor een telefoon moet betalen die het niet doet.
Ik snap ook niet dat hier niets aan te doen is.
Als een produkt kapot is in de garantietijd hoor je toch een nieuw produkt te krijgen.
Ik weet wel zeker, ondanks het feit dat ik een abonnement heb waar ik totaal geen problemen mee heb, ik vanaf het moment dat ik ze allebei kan opzeggen, ik dit ook zal doen.
Dit hadden ze dus heel gemakkelijk kunnen voorkomen door een beetje service te verlenen.

Gesloten