LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service kpn digitenne + internet

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bennie82

slechte service kpn digitenne + internet

Ongelezen bericht door bennie82 »

Sinds vorige week woensdag tot en met afgelopen dinsdag geen digitale tv kunnen ontvangen! Uiteraard meteen woensdagavond gaan bellen met het service nummer. Er scheen een rekening open te staan. Er werd geprobeerd het geld af te schrijven van de verkeerde rekening. Kan gebeuren alleen is het zo dat mijn vriendin al een ruim een anderhalve maand daarvoor had doorgegeven aan dezelfde service dienst ivb met onze verhuizing. Maar goed donderdag ochtend dmv internet bankieren de openstaande rekening als nog betaald. De medewerker van kpn had me verzekerd dat ik binnen 24 uur weer ontvangst zou hebben, en nee hij wist ook niet wat er mis was gegaan maar hij kon er niks aan doen en zou een notitie maken. Donderdag even afgewacht. Vol verwachting vrijdag in de ochtend gekeken of er ontvangst was, niet dus. Mijn vriendin is vervolgens vol goede moed gaan bellen. Na dat ze meer dan een uur aan de telefoon minimaal 7 keer te zijn doorgestuurd belde ze me wanhopig op mijn werk met het relaas dat we geen steek verder waren, geen ontvangst hadden en niemand bij kpn die kon vertellen waar het hem nu in zat dat we geen beeld hadden.
Vervolgens ben ik het nogmaals gaan proberen. Na 2 maal te zijn door verbonden met de gebruikelijk wacht periodes vertelde een mevrouw die in het voorkeurs menu onder het kopje overige vragen/opzeggen mij te woord stond mij dat ik het andere nummer van kpn moest bellen. Want daar zouden ze mij echt kunnen helpen, ze vond het vervelend maarja zij kon er niks aan doen en verwees mij met een steeds groter gevoel van machteloosheid en ongeloof door naar haar collega's op het andere nummer. Na de gebruikelijke wachtperiode kreeg ik een medewerker aan de lijn aan wie ik het probleem nogmaals vertelde. Zal toch wel zeker de 4 keer zijn tijdens die poging dat ik mijn relaas kon doen. Overigens valt het wel op dat bij de factuursdienst de wachttijden langer duren. Zou het te maken hebben met wanbetalers of andere fouten. Tja aan Kpn zelf zal het wel niet liggen, want overal worden service gerichte notities achtergelaten na een lastig gesprek, maar dat ter zijde. De jongeman die ik nu te spreken kreeg kon zich niet direct verplaatsen in mijn gevoel van machteloosheid en steeds groeiende frustratie. En hij snapte dan ook niet dat ik niet begreep dat het weekend was en de volgende dienst die mij terug zou kunnen bellen dit pas maandag na het weekend weer zou doen. Ik heb laten weten dat ik terug ging naar de aardige mevrouw onder het andere nummer in het voorkeurs menu onder nummertje 3 het opzeggen! ( weer minimaal 45 min kosten gehad)
Dit kwam natuurlijk voort uit het gevoel van onbehagen over gehouden door de toon en aard van het gesprek. Na het weekend ging mijn vriendin maandag ochtend fris en fruitig weer aan het bellen met de service dienst van kpn.
Na weer een uurtje verder te zijn 6 keer het verhaal te hebben gedaan tegen evenveel verschillende service medewerkers kreeg ze het advies om op te hangen en een andere keer weer te bellen anders zou ze weer in de wacht stand belanden.
Alsof het breken van mijn drie paar klompen nog niet genoeg was geweest begonnen mijn schoenen ook al te scheuren na het horen van haar bevindingen.
Ik besloot het vervolgens zelf maar weer te proberen na minmaal 20 min in de wacht stand te hebben gezeten kun ik eindelijk mijn verhaal doen, alweer.
De vriendelijke mevrouw vertelde me in eerste instantie dat ik van donderdag 4 maart al weer aangesloten was. Het koste wat moeite om haar te overtuigen van het feit dat we al een paar dagen digitenneloos waren. Nadat ze wat verder had gekeken moppelde ze dat er inderdaad nog een blokkering op de account zat maar die persoon die de aanvraag van het opheffen had verzonden was er niet meer. Dus ik werd vriendelijk verzocht het op dinsdag nogmaals te proberen als die persoon weer aan het werk was wel zou ze een notitie achterlaten. Ik kreeg wel een direct nummer en moest naar Ruth vragen ( pakweg 45 min verder ). Dinsdag het nummer gebeld. Ik kreeg geen Ruth aan de lijn maar het leek meer op een Hans. Maar Hans zei vrolijk dat hij zag waar het probleem zat hij het ging verhelpen en in de loop van de middag we weer beeld zouden hebben. En ja hoor binnen enkele uren weer beeld.
Dus Hans bedankt. Dus na al die uren te hebben gebeld het opbouwen van ongeloof en frustratie werd in een telefoon gesprek van 3 min verholpen!
Ben echt heel erg teleurgesteld en mijn naïviteit kwijt. Dat z'on organisatie zo te werk gaat omdat ze ook wel weten dat de klant aan een jaarcontact vast zit.
En nu heb ik mijn verhaal over de bestelling van een nieuwe modem die de monteur 3 a 4 weken geleden voor me heeft besteld waar ik bij zat maar nog niks van heb vernomen nog niet gedaan. Wel ligt er inmiddels een aanmaning van betaling van dit abonnement al weer op de mat!

Radar bedankt voor de ruimte om mijn gevoel van me af te schrijven!

Wij horen nu ook bij de generatie kpn

Bob Schurkjens

Re: slechte service kpn digitenne + internet

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan je troosten met de gedachte dat je nu in elk geval meebetaalt aan de bonus van Sympathieke Ad:
http://www.nrc.nl/economie/article24928 ... _9_miljoen

http://kpnwanprestatie.wordpress.com/

bennie82

Ongelezen bericht door bennie82 »

ja echt heel geruststellend :wink:

bedankt voor de leuke link de over de wanprestatie van kpn!

oppie11

Ongelezen bericht door oppie11 »

Alhoewel dit een vrij oud topic is, mijn complimenten naar de topic starter voor het trieste verhaal vol sarcasme en humor. Zo kan het dus ook!

Gesloten