Hi,
Ik gebruik nu anderhalf jaar interactieve tv van kpn, maar sinds een paar weken heb ik nieuwe bovenburen en en die hebben ook interactieve tv besteld, nu hebben ze vijf weken gedoe gehad om dit te installeren, het lukte de monteur telkens niet en ze hebben zelfs gegraven voor de bekabeling, nu is afgelopen vrijdag nog een keer de monteur geweest en die heeft het uiteindelijk bij hun gemaakt, nu doet alleen mijn tv en internet het niet meer, vrijdag meteen gebeld en uitgelegd wat het probleem is, ik heb toen tot maandag moeten wachten voordat er een monteur langs kwam en die belde op de tijd dat hij moest komen op dat hij niet meer langs zou komen maar dat het al verholpen zou zijn in d centrale, maar daar was ik het niet mee eens aangezien ik mijn vader speciaal in mijn huis had laten zitten om de deur open te doen aangezien ik moest werken... Uiteindelijk is de monteur toch langs geweest, maar die kreeg het uiteindelijk niet aan de praat.., ik wordt hier kwaad van aangezien, ik netjes betaal en een trouwe klant ben en nu de dupe ben omdat eenendertig monteur en de administratieve afdeling va kpn fouten heeft gemaakt zit ik al dagen zonder internet of tv, en oöliet dat ze denken om het snel op te lossen, nee dan moet je weer bellen en dan gaan ze er een aantekening van maken om vervolgens weer twee dagen te moeten wachten op een nieuwe monteur... Wie heeft ervaring mee en wat kan ik doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service kpn interactieve tv .
-
Laura04041980
-
Slobberbone
Re: Slechte service kpn interactieve tv .
Zou de klacht aanhangig maken bij Klachtenkompas zeer goede ervaring mee ook met de KPN.
Succes.
Succes.