LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service van KPN
Slechte service van KPN
Ik heb sinds één jaar Digitenne van KPN. Single tuner en Twin tuner. Hoewel we in het ondersteuningsgebied zitten is sinds een aantal maanden het beeld steeds slechter. Na een aantal malen telefonisch contact met de helpdesk heeft KPN een monteur gestuurd. Deze heeft de boel opnieuw geinstalleerd met als resultaat dat we nu nog maar de helft van de kanalen hebben. Een buitenantenne heeft hij ook geprobeerd zonder resultaat. En nu de oplossing die de klantenservice aanbiedt: Omdat ze het niet kunnen oplossen "mogen" we het abonnement opzeggen! Moeten vervolgens gewoon 1 maand door betalen terwijl we nu al maanden met een slecht beeld en inmiddels de helft van de kanalen zitten. Restitutie van de geinvesteerde bedragen (of een deel daarvan) voor de Single en Twin Tuner is ook onbespreekbaar.....Kortom een grote financiele en technische fiasco. Je kunt fluiten naar je centen en een oplossing wordt niet geboden.
Re: Slechte service van KPN
Wij hadden sinds maart digitale tv van KPN. De start was al niet goed: de twintuner werkte niet, we kregen na 2 weken een nieuwe opgestuurd. De problemen die wij hadden was dat we geen tv-programma's konden opnemen. Als we een opname ingeprogrammeerd hadden, zapte de opname mee met datgene dat wij op tv aan het kijken waren. Er werd een monteur gestuurd. Dit bood ook geen soelaas. Nog steeds konden wij niet opnemen. KPN stuurde een tweede monteur. Het probleem leek opgelost. Er dook nu een ander probleem op, de tijd op de twintuner klopt regelmatig niet, hierdoor worden voorgeprogrammeerde opnames niet uitgevoerd. Ook moeten wij de installatieprocedure bij de twintuner elke keer uitvoeren als wij tv willen gaan kijken. Wij hebben ook problemen bij bepaalde zenders, we moeten dan de antenne verplaatsen. Ook andere elektrische apparaten zoals de magnetron (op grote afstand van de tv) stoort op de ontvangst. Hierdoor zijn wij de digitale tv van KPN zo zat dat wij nu ons abonnement hebben opgezegd. Dit had ook heel wat voeten in aarde. Het adres waarnaar de opzegging gestuurd moet worden staat niet op de website van KPN, hierdoor moest ik eerst het informatienummer a 10 eurocent per minuut bellen om daar achter te komen. Al met al een hele slechte beurt voor KPN. Wij zullen dus ook niemand aanraden om met KPN in zee tegaan.
Re: Slechte service van KPN
Kpn is zo slecht dat dit bedrijf te vergelijken is met de welbekende UPC.