LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smartcard Ziggo wordt niet gedeaktiveerd

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
fred567

smartcard Ziggo wordt niet gedeaktiveerd

Ongelezen bericht door fred567 »

In december 2008 hebben we een HD-decorder bij Ziggo aangeschaft,
daar was ook een smartcard bij . We keken reeds digitaal dus we hadden ook al een (bij Home/Ziggo aangemelde) smartcard. Op deze
smartcard hebben we twee extra pakketten aangeschaft.(via de website vanZiggo) Aangezien je op een nieuwe smartcard (normaalgesproken) twee weken alle zenders kan bekijken hebben we deze eerst in HD-decorder gedaan . Dit in de verwachting dat deze na twee weken wel op "zwart" zou gaan en dat we dan onze oude smartcard (met de 2 extra pakketten) zouden moeten gaan gebruiken. Nu , bijna twee maanden later kunnen we nog steeds alles
zien .(films, voetbal etc. etc.) Op de oude smartcard waren echter de de nieuwe pakketten niet geaktiveerd. Dus afgelopen week maar eens met Ziggo gebeld (met de oude smartcard in de decoder) waarom deze twee pakketten er nog steeds niet opstonden. Niets van bekend bij Ziggo , maar ze zouden het in orde maken ,2 uur later was het voor elkaar. Dus op de oude smartcard hebben we nu waarop we ons geabboneerd hebben. Echter op de nieuwe smartcard kunnen we nog steeds alle zenders bekijken.
Mijn vraag is nu kan Ziggo ons voor het gebruiken (als we hier meedoorgaan) van deze nieuwe (geheel ongeblokkeerde) smartcard
een rekening sturen (als ze er achter komen). Het is een dienst waar wij niet om gevraagd hebben maar ons in de schoot wordt geworpen.

Fred

D1RK

Re: smartcard Ziggo wordt niet gedeaktiveerd

Ongelezen bericht door D1RK »

Aansluiten is een ramp.
U heeft nu ook ervaring met deze.

Maar afsluiten is nog erger, ik heb satelliet dus eigenlijk niets nodig en ik kreeg nu al 2½ jaar lang alle zenders zonder voor Kabel TV te betalen.
Een wegens brand bij huisvuil gezet apparaat en de buren kregen nieuwe....
Met een nieuw snoer heb ik dus ook digitale TV en betaal nog steeds niets!

Ze gaan er vanuit dat brand alles weg is, en alleen maar een vreemde gesmolten mis model werkte nog perfect op snoer na.

Dus maak je geen zorgen, wat je niet bestelde en ongevraagd kreeg mag je altijd houden.

bstuut2009

Ongelezen bericht door bstuut2009 »

Nee, je hebt een preview periode.
Mijn ervaring is dat het laatste half jaar deze previews van +- 2 weken bijna 2 of 3 maanden blijken te zijn.

Zit toch iets krom bij ziggo , maar ja kost je niets.

Echter registreer je deze kaart niet of niet goed, dan valt hij toch een keer op"zwart".

En dan wens ik je succes, dan moet je ze bellen.............. .

fred567

Ongelezen bericht door fred567 »

Hallo bstuut209

Even een reaktie , natuurlijk verwacht ik niet dat deze smartcard
eeuwig alles blijft doorgeven , maar als hij op zwart gaat stop
ik gewoon onze andere smartcard (met de twee extra pakketten,
waarvoor we gewoon betalen) in de decoder. Ik denk niet dat we Ziggo
gaan bellen.

juka klok

Ongelezen bericht door juka klok »

Het is een ramp bij Ziggo. Ze willen alleen decoders verkopen, maar tv's met een smartcard? We hebben hem aangemeld en men zegt gewwon we hebben hem niet ontvangen. De ene zegt: je moet een decoder kopen en als je een product aankoopt zegt men: nee de smartcard is voldoende. Ziggo moet eens flink worden aangepakt.

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

tv met ingebouwde decoder = alleen smartcard kopuh
tv zonder inbouw = dan decoder met smartcard kopuh

loogisch

Gesloten