Goedendag,
Ik ben in het bezit van een Sony Bravia televisie met daarin een Conax module voor de smart-card van de digitenne zodat ik geen extra kastje nodig had.
Nu heb ik ook een dvd-recorder, maar het lukt mij niet om deze op elkaar aan te sluiten (toch beide Sony); weet iemand hoe je zorgt dat je ontvangst op de recorder krijgt (van tv naar recorder?); is dit uberhaupt mogelijk?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sony Bravia mét digitenne mét dvd-recorder?
Re: Sony Bravia mét digitenne mét dvd-recorder?
Ik heb hetzelfde probleem, volgens de verkoper van Digitenne moet het kunnen maar hij wist niet hoe precies. Ik heb het nog nagevraagd bij de leverancier van de TV en de DVD-recorder (ook allebei Sony), maar die wist het ook niet.
Als je bij Sony een vraag stelt wordt er nooit meer op gereageerd, dus ik ben nu van plan om digitenne en de DVD-recorder eruit te schoppen en naar iets anders te gaan zoeken of ........... jij moet inmiddels de oplossing gevonden hebben.
Als je bij Sony een vraag stelt wordt er nooit meer op gereageerd, dus ik ben nu van plan om digitenne en de DVD-recorder eruit te schoppen en naar iets anders te gaan zoeken of ........... jij moet inmiddels de oplossing gevonden hebben.
wanneer u met de DVD recorder wilt opnemen is er volgens mij een extra tuner nodig. Op de site van digitenne komt het woord recorder niet voor, ze hebben het alleen over een DVD-speler of extra TV's.
Er zijn wel tuners met ingebouwde opname mogelijkheid, maar dat betreft dan toch weer een extra apparaat erbij, en de DVD recorder wordt dan overbodig
En volgens de verkopers kan alles, maar vraag ze dan ook om het bij u thuis te komen demonstreren...
Er zijn wel tuners met ingebouwde opname mogelijkheid, maar dat betreft dan toch weer een extra apparaat erbij, en de DVD recorder wordt dan overbodig

En volgens de verkopers kan alles, maar vraag ze dan ook om het bij u thuis te komen demonstreren...
Ik heb ook alle drie, maar moest daarvoor wel mijn KPN digitenne single tuner omruilen (via marktplaats want niet meer via normale kanalen te koop) voor een dual tuner.
Zodra je een dual tuner hebt kun je je tv & dvd recorder op de dual tuner aansluiten en kun je opnemen en afspelen tegelijk of opnemen en een ander kanaal kijken tegelijk.
succes
groeten
stephan
Zodra je een dual tuner hebt kun je je tv & dvd recorder op de dual tuner aansluiten en kun je opnemen en afspelen tegelijk of opnemen en een ander kanaal kijken tegelijk.
succes
groeten
stephan