Is er iemand met slechte ervaringen met de Sony NX800?
Wij hebben deze televisie 2 maanden geleden gekocht en al op de eerste dag zat er een "kraak" in. De televisie is omgeruild maar ook bij het volgende toestel is de kraak te horen. Na het net aanzetten (bij opwarmen schijnt de folie uit te zetten) en bij het uitzetten (dan krimpt de folie weer). Slechte zaak voor een toestel van 1800 euro...
Inmiddels hebben wij te horen gekregen dat het toestel uit de productie/handel is genomen.
Nu kunnen we ons geld terugkrijgen of een ander toestel uitkiezen, eventueel met bijbetaling. We hebben 2 maanden geleden heel bewust voor de NX800 gekozen waarbij ook het uiterlijk een grote rol heeft gespeeld. Er is nu maar een toestel dat er enigzins op lijkt maar dan moeten we wel even 500 euro bijbetalen en daar hebben we eigenlijk geen trek in...
Nog meer mensen met ervaringen met de sony nx800?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sony NX800
Re: Sony NX800
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn, in december 2010, aangeschafte KDL-40NX800 TV.
De TV is in januari 2011 gerepareerd maar de TV kraakt nog steeds.
Ik heb de TV opnieuw ter reparatie aangeboden. De TV is ditmaal eerst beoordeeld. Nu blijkt dat de TV voldoet aan de 'specificaties'. De reparateur kan deze specificaties echter niet tonen.
Volgens de reparateur is dit probleem niet te verhelpen met een reparatie.
Ik heb mijn klacht inmiddels meerdere malen bij de SONY helpdesk geuit, zowel telefonisch als per email. Klachten per email zijn tot nu niet beantwoordt.
Volgens de telefonische helpdesk wordt mijn klacht alleen in behandeling genomen als mijn klacht per geschreven brief wordt verstuurd naar de klachtenafdeling van SONY.
Wordt vervolgd.
Op internet forums wordt dit probleem door meerdere mensen ervaren en men begrijpt niet waarom van SONY nog geen standpunt is vernomen met betrekking tot dit probleem.
Voorbeeld:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/sony/kd ... ws/890123/
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn, in december 2010, aangeschafte KDL-40NX800 TV.
De TV is in januari 2011 gerepareerd maar de TV kraakt nog steeds.
Ik heb de TV opnieuw ter reparatie aangeboden. De TV is ditmaal eerst beoordeeld. Nu blijkt dat de TV voldoet aan de 'specificaties'. De reparateur kan deze specificaties echter niet tonen.
Volgens de reparateur is dit probleem niet te verhelpen met een reparatie.
Ik heb mijn klacht inmiddels meerdere malen bij de SONY helpdesk geuit, zowel telefonisch als per email. Klachten per email zijn tot nu niet beantwoordt.
Volgens de telefonische helpdesk wordt mijn klacht alleen in behandeling genomen als mijn klacht per geschreven brief wordt verstuurd naar de klachtenafdeling van SONY.
Wordt vervolgd.
Op internet forums wordt dit probleem door meerdere mensen ervaren en men begrijpt niet waarom van SONY nog geen standpunt is vernomen met betrekking tot dit probleem.
Voorbeeld:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/sony/kd ... ws/890123/