Ik heb al enkele dagen sinds ongeveer dinsdag nu en dan storing op de digitale box van upc vooral als ik eredivisie live aan heb .
Gisteravond viel zelfs het beeld weg kreeg ik de teskt singaal verlies kijk of u kabels goed zijn aangesloten .
In het begin was het nu en dan blokjes op me tv en het lijk mij als ik die mediabox langere tijd aan heb staan dat het dan gebeurt.
Nu heb ik deze zondag naar upc gebeld en daar werd doodleuk gemeld dat het me kabels zou kunnen zijn heb speciale dure kabels gekocht en zijn pas een paar maanden oud ik heb totaal niet aan me kabels gezeten dus kapot kan het volgens mij niet .
Die mevr aan de telefoon (20min geduurt ) zie dat er een monteur langs zou kunen komen maar als het aan de kabels zou liggen dat het voor mij rekening komen .
Vreemd want ik heb alles wat upc aan gaf in de gebruiksaanwijzing opgevolgd wie kan me raad geven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] storing upc ?
Re: storing upc ?
Beste Eric, ik ben blij dat ik je topic hier lees want ik heb precies hetzelfde probleeem, op dinsdagavond ging ik naar het eredivisielivekanaal om voetbal te kijken en het was niks anders als storing en woensdagavond ook, gebeld naar upc en opnieuw de decoder geinstalleerd. Zaterdag weer stilstaand beeld en weer gebeld en toen kwamen ze met het verhaal over de binnenkabel maar die is bij mij ook van een goede kwaliteit. Ik gaf aan dat het altijd goed was in deze competitie en dat de gewone digitale tv prima was maar ze bleven volhouden dat de binnenkabel niet goed was. Op zondagmiddag naar feyenoord en sparta gekeken en toen was het weer prima dus verder maar even afwachten wat het weer wordt met een avondwedstrijd. Ik heb op dit forum ook wel eens iets gelezen over een goede monteur die in de kast in de straat de massadraad heeft aangedraaid omdat die na zoveel jaren los zat,volgens hem kwam er dan condens bij de massa en kreeg je daardoor storing vooral in de avond als het kouder werd. Dus verder maar even afwachten wat het wordt met avondwedstrijden. m.v.g.
Bij mij precies het zelfde verhaal alleen op zaterdag avond viel het scherm weg met de mededeling singaal verlies controleer u kabels aan de achterkant van u mediabox.
Dat heb ik niet gedaan want ik weet van mezelf dat ik sinds ik dat kastje met de nieuwe dure kabels goudenkop kabels heb aan gesloten niet meer heb aangezeten.
Maar ik heb zo idee dat ze de smoes gebruiken van de kabels of dat ze gaan vertellen dat het ook kan komen door de weersomstandig heden is dus atmosferische storing is.
P.S ik hoop dat ik dat woord goed geschreven heb anders krijg je daar ook weer cometaar op zit in de omgeving Spijkenisse
Dat heb ik niet gedaan want ik weet van mezelf dat ik sinds ik dat kastje met de nieuwe dure kabels goudenkop kabels heb aan gesloten niet meer heb aangezeten.
Maar ik heb zo idee dat ze de smoes gebruiken van de kabels of dat ze gaan vertellen dat het ook kan komen door de weersomstandig heden is dus atmosferische storing is.
P.S ik hoop dat ik dat woord goed geschreven heb anders krijg je daar ook weer cometaar op zit in de omgeving Spijkenisse
met de media box naar upc gaan en deze gelijk door het raam gooien
schotel heeft beter beeld en is velemaal sterker
dus gooi die hele zooi er uit ze snapen zelf niet daar bij dat zooitje van upc
schotel heeft beter beeld en is velemaal sterker
dus gooi die hele zooi er uit ze snapen zelf niet daar bij dat zooitje van upc
Ik weet het niet zeker maar jij ben zeker de schotelman van het forum.
Ik heb in diverse berichten in het forum geschreven dat ik geen schotel kan plaatsen .Dat vind ik ook jammer maar wat niet kan kan niet he
Ik heb in diverse berichten in het forum geschreven dat ik geen schotel kan plaatsen .Dat vind ik ook jammer maar wat niet kan kan niet he
-
- Contacteer:
In het eerste weekend van November zijn er problemen geweest met het signaal van Eredivisie Live in de regio Rotterdam.
Inmiddels is het signaalprobleem opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
Inmiddels is het signaalprobleem opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare Team
nee ik ben niet de schotel man maar ik zal iets anders nemen dan dat bagger bedrijf die zijn zaken niet op orde heeft