Kreeg een brief van Ziggo waarin onder meer het volgende stond: "Misschien weet u het nog niet, maar in uw woning beschikt u over een werkende televisie- en radioaansluiting van Ziggo. Helaas is er geen abonnement op [adres Wim] bekend. Om onbezorgd van Ziggo te blijven genieten, vragen wij u vriendelijk het liefst vandaag nog contact op te nemen met 0900-0730 (lokaal tarief). Als wij niets van u horen wordt de aansluiting van Ziggo na twee weken na ontvangst van deze brief afgesloten. U kunt dan geen televisie meer kijken en radio luisteren via Ziggo. Het kan ook zijn dat u voor het eerst kennismaakt met Ziggo. Meldt u zich nog even bij ons aan?"
Feit is dat er op mijn adres al tenminste 10 jaren geen (werkende) televisie- en radioaansluiting is geweest van Ziggo. De suggestie die van de brief uitgaat is dat de niet-klanten van Ziggo blijkbaar profiteren van een vermeende aansluiting. Aangezien ik geen enkele overeenkomst heb met Ziggo (en ook niet wil hebben), wens ik dergelijke brieven niet te ontvangen. Het lijkt er op dat Ziggo bezig is met een nieuwe actie om klanten te werven. Zijn er meer niet-klanten van Ziggo die een soortgelijke brief hebben ontvangen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Suggestieve brief Ziggo (=wervingscampagne?)
-
Ziggo-webteam_Alex
Re: Suggestieve brief Ziggo (=wervingscampagne?)
Hallo wim2007,
Wat vogels aangeeft klopt. Omdat u nog wel een actief signaal op de kabel heeft krijgt u uit beleefdheid eerst een brief die u er op wijst dat wij het signaal zullen verwijderen als u hier niet op reageert.
U wilt geen klant worden van Ziggo, dus u hoeft ook verder nergens op te reageren. Het signaal zal over ongeveer twee weken worden afgesloten.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam
Wat vogels aangeeft klopt. Omdat u nog wel een actief signaal op de kabel heeft krijgt u uit beleefdheid eerst een brief die u er op wijst dat wij het signaal zullen verwijderen als u hier niet op reageert.
U wilt geen klant worden van Ziggo, dus u hoeft ook verder nergens op te reageren. Het signaal zal over ongeveer twee weken worden afgesloten.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam