| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ...
-
ErwinSmids
-
ErwinSmids
Re: ...
Ik heb nog nooit een TV mét beschermfolie gekocht of gezien. En een klepje kan makkelijk openschieten of heeft wellicht niets eens goed dicht gezeten. 't Zal wel loslopen, lijkt mij.
Heb je bij levering niet gevraagd naar de reden van die dubbele tape dan?
Heb je bij levering niet gevraagd naar de reden van die dubbele tape dan?
Het "Service menu" is bestemd voor service personeel waar je niet alleen een hoop in kunt stellen / uit kunt lezen (oa bedrijfsuren) maar ook een heleboel om zeep kunt helpen bij verkeerd gebruik. Dat staat niet in de gebruiksaanwijzing vandaar mijn hint om via Google te zoeken. Overigens zat er op mijn (Philips) TV ook geen beschermfolie.De gebruiksaanwijzing zegt er verder ook niets over.
-
ErwinSmids
Ik heb maar een goedkope Samsung die wel met beschermfolie geleverd werd. Sterker nog, ik zie zelfs dat ik alleen de folie van het scherm gehaald heb en dat de "lijst" nog met folie bedekt is. Niet eerder gezien. Maar zit niet in de weg dus laat het maar zitten.
-
ErwinSmids
Beste Erwin.
Even googlen en ik vind onverstaande op een duits forum
D: Betriebsstunden Display (Bildröhre/Pannel)
P: Betriebsstunden Power (Netzteil in Betrieb)
R: Betriebsstunden Recorder(Festplatte)
Je TV heeft dus 0 uur opgenomen (via interne recorder), 38 uur aan de stroom gehangen en 34 uur is het display actief geweest.
Heb je de tv al een tijdje gebruikt dan verklaart dit deze waarden. Het lijkt me stug dat een showroom model maar zo kort gebrand heeft.
Even googlen en ik vind onverstaande op een duits forum
D: Betriebsstunden Display (Bildröhre/Pannel)
P: Betriebsstunden Power (Netzteil in Betrieb)
R: Betriebsstunden Recorder(Festplatte)
Je TV heeft dus 0 uur opgenomen (via interne recorder), 38 uur aan de stroom gehangen en 34 uur is het display actief geweest.
Heb je de tv al een tijdje gebruikt dan verklaart dit deze waarden. Het lijkt me stug dat een showroom model maar zo kort gebrand heeft.
-
ErwinSmids
-
audiofreak1
Loewe heeft geen beschermfolie, alleen zit er een beschermhoes over het scherm.
De achterplaten laten wel eens vaker los, niet goed geklikt tijdens inpakken.
Veel plezier met je aankoop.
De achterplaten laten wel eens vaker los, niet goed geklikt tijdens inpakken.
Veel plezier met je aankoop.