Ik heb sinds 2 juli tele 2 , ik heb 7 werkdagen bedenktijd maar let op die gaat in als je de apparatuur nog niet in huis hebt. Hoe kan je iets beoordelen als je het niet hebt .
Ik heb tele 2 bekeken en het bevalt me voor geen meter steeds storingen en blokkerig beeld. Ik heb ze toen opgebelt en gezegt dat ik er vanaf wil zien en het abbonement stop wil zetten , dat kon maar moest dan wel even bijna 500 euro betalen . Echt ongeloofelijk hoe kun je nou iets beoordelen als je het nog niet hebt . Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf . Had ik maar nooit bij upc weggegaan daar ben ik altijd goed behandeld nooit geen problemen. Alleen omdat ik goedkoper uit was ben ik in zee gegaan met tele 2 en spijt als haren op mijn hoofd . Het is nu 12 juli vanaf 2 juli heb ik de beschikking over de apparatuur dus zit nog in de 7 dagen bedenktijd echt niet normaal vind ik. Kan ik hier nog wat aan doen ????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele 2 onbeschoft en niet eerlijk
-
astriddewit
Re: Tele 2 onbeschoft en niet eerlijk
U zit inderdaad al vast aan het contract. Het beste wat u kunt doen is bij Tele2 aangeven wat u ervaart. Als er slecht kwaliteit wordt afgeleverd dan is het de taak van Tele2 om dit proberen te verbeteren. Lukt het niet en Tele2 geeft zelf aan dat het niet verbeterd kan worden dan kunt u het abo kosteloos ontbinden.
-
Tele2 Webcare
Re: Tele 2 onbeschoft en niet eerlijk
Beste Astriddewit,
Uit je bericht begrijp ik dat je niet tevreden bent met je nieuwe pakket van Tele2. Ik ben Danielle en help onze klanten online met vragen en klachten over onze producten. Graag ontvang ik je postcode en huisnummer of klantnummer via [email protected] o.v.v. astriddewit. Zodra ik dit ontvangen heb kan ik je klacht in behandeling nemen en bekijken waar de storingen vandaan komen en deze verhelpen zodat je hopelijk wel tevreden bent over ons product.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Uit je bericht begrijp ik dat je niet tevreden bent met je nieuwe pakket van Tele2. Ik ben Danielle en help onze klanten online met vragen en klachten over onze producten. Graag ontvang ik je postcode en huisnummer of klantnummer via [email protected] o.v.v. astriddewit. Zodra ik dit ontvangen heb kan ik je klacht in behandeling nemen en bekijken waar de storingen vandaan komen en deze verhelpen zodat je hopelijk wel tevreden bent over ons product.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2