LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 opzegen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
rvg35

tele 2 opzegen

Ongelezen bericht door rvg35 »

hoi ik heb 2 jaar tele 2 gehad de 2e jaar heb ik jaar slechte onvangst van tv gehad ze hebben een paar keer alles gerezet maar hielp niet daarna zeggen ze tegen mij dat ik kosteloos op kon zeggen na een tijdje was ik het zat dus ik zeg op ik moest eigelijk nog een maand maar daar had ik geen zin in en had van een ander provider een mooie reclame binnen dus ik zeg op niks aan de hand denk je maar na een maand krijg ik een brief van een deurwaarder binnen da ik nog €56 moet betalen inverbant met het te vroeg opzeggen van tele2 dus zo gaan ze met de klanten om al een paar keer gebelt met tele 2 maar geen antwoord en de deurwaarder gaat er gewoon mee door wie weet wat ik nog kan doen als het nog lang duurt laat ik het toch voorkomen maar wil er eerder vanaf ik vindt het jammer dat als je ergins opzegt niks als problemen krijgt dus tele2 is nie zo goed als ze zeggen

ciske

Re: tele 2 opzegen

Ongelezen bericht door ciske »

Je hoeft alleen te betalen voor de maand die hun zeggen dat je te vroeg bent en verder niet.

Heb je een schriftelijke bevestiging binnen van tele2?

anders komt Danielle van hier wel weer met die flut antwoorden.

succes.

rvg35

Re: tele 2 opzegen

Ongelezen bericht door rvg35 »

nee ik heb niks op zwart en wit ze zeggen dat ze het opgestuurt hebben maar helaas alles gaat fout bij die ... bedrijf

Gesloten