LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Fox Sports Go

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
shaqshaq

Tele2 Fox Sports Go

Ongelezen bericht door shaqshaq »

Ik vraag mij af of er meerdere mensen zijn met hetzelfde gevoel/probleem als ik.

Ik heb een Tele2 abonnement met internet en tv en heb hierbij gekozen voor fox sports (€25/maand). Bij alle andere providers krijg je hier ook fox sports Go bij, en fox sports maakt hier zelfs reclame voor. Dit is het abonnement waarmee je op je tablet en telefoon kan kijken. Echter, bij Tele2 zit geen fox sports go abonnement. Dit staat echter nergens op de website van Tele2 vermeld en je betaalt wel hetzelfde bedrag als bij andere providers. Op het Tele2 forum wordt al sinds 2014 gezegd dat ze er mee bezig zijn, maar omdat het nu al bijna 2016 is heb ik hier weinig vertrouwen in.

Ik vind het apart dat ik hetzelfde betaal voor minder bij Tele2, en dat Tele2 dit ook nergens expliciet meldt op haar website. Omdat ik nu een jaar vast zit aan het internet van Tele2, kan ik ook niet overstappen om ergens anders fox sports af te nemen.

Achteraf voelt het een beetje alsof Tele2 expres bepaalde feiten achterhoudt terwijl het voor mij wellicht een dealbreaker had kunnen zijn.

Dozo

Re: Tele2 Fox Sports Go

Ongelezen bericht door Dozo »

Je moet niet bij Tele2 zijn, maar bij Fox Sports. Daar heb je een abonnement afgesloten en daar kan je zien dat als je dat doet terwijl je TV van Tele2 hebt, je geen Go erbij krijgt.

Gesloten