LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 mogen ze je zomaar afsluiten ???

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
haarstudiosimone

tele2 mogen ze je zomaar afsluiten ???

Ongelezen bericht door haarstudiosimone »

ben al jaren een tevreden klant bij tele2 maar wat er vandaag gebeurt is niet te begrijpen.
heb een pand de onderverdieping is al 18 jaar een kapsalon waar ik isdn heb voor de telefoon pin en fax .
dit weekend heb ik de bovenverdieping verhuurd deze bewoners hebben maandag 29 maart een tele2 pakket aangevraagd zonder problemen en wat blijkt we hebben een extra poort in het pand dus geen probleem om hun pakket in te pluggen want ze konden zien dat in de andere poort een isdn lijn zit en daar mogen ze niet aankomen.
Maar daar gaan we dan het is vandaag 30 maart en om 9 uur vanochtend hebben ze de isdn uitgeplugd ????
om 9.50 wil ik met mijn klant afrekenen maar helaas ik kon me niet aanmelden met de pin, maar de telefoon deed het ook niet ben met me nieuwe huurder gaan praten en die heeft toestemming gegeven om zijn nieuwe pakket te actieveren maar op de poort die nog vrij was, helaas hebben ze mijn zakelijke poort afgesloten.
Na 6 uur bellen van zakelijk naar prive en weer terug naar hoofdkantoor met de mededeling dat ze je terug bellen stond ik om 17.30 op ontploffen en heb geprobeerd vriendelijk te blijven maar als je dan te horen krijgt dat ze je aansluiting opnieuw moeten aanvragen en dat gaat 2 weken duren bereik ik mijn kook punt het is toch te gek voor worden dat hun s'ochtends hun fout toegeven en vervolgens lachend ja lachend zeggen dat het 2 weken gaat duren geen pin geen telefoon voor de paas in een kapsalon heuhhhh.
De kosten die de huurder gemaakt heb aan 6 uur aan de telefoon hangen en ik die een omzet gedraaid heb die nog nooit in me boeken is verschenen zo laag kunnen we volgens tele2 zonder problemen verhalen jaja dat moeten we nog maar eens zien.

Heb kpn gebeld en volgens hun moeten ze dit binnen 1 dag terug kunnen draaien want het blijkt dat tele2 gewoon een poort bij kpn hebben waar ze zo alles kunnen herstellen begrijpt u het nog?

Morgen gaan we het weer proberen, heeft u ook zo een ervaring of een advies dan hoor ik het graag.

SirPeter

Re: tele2 mogen ze je zomaar afsluiten ???

Ongelezen bericht door SirPeter »

Het kan zijn dat ze in wijkcentrales een aantal kabels door elkaar heen hebben gegooid. Dan kan het probleem snel verholpen worden met een monteur die het eea in de wijkcentrale gaat regelen.
Probleem wordt het als het abo echt geannuleerd is dan gaat het wat langer duren omdat de provider dan aan een aantal wettelijke leveringsdagen moet voldoen ook al was u al klant. Maar dan had u al een aantal brieven van de provider moeten hebben ontvangen.

Hopelijk zijn het wat kabeltjes in de centrale :)

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

voor zover ik het weet is KPN de enige die toegang heeft tot de feitelijke wijkcentrales. Tele2 kan misschien bij hun eigen apparatuur komen, maar het aansluiten van een abonnee op een dslam(verdeler van bepaalde adsl aanbieder) is verantwoordelijkheid van de kpn

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Simone,

Ik heb je bericht op dit forum gelezen en graag wil ik je helpen dit op te lossen. Zou je alsjeblieft je postcode en huisnummer naar mij willen sturen en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent? Mijn e-mailadres is [email protected]

Graag zie ik je gegevens tegemoet zodat ik je klacht in behandeling kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten