Ik heb het alles in 1 pakket van tele2 en dit werkt goed.
Maar nu wil ik een tweede decoder (is mogelijk volgens de website) bestellen voor mijn tv in de slaapkamer, is dit niet mogelijk omdat ik te ver van de centrale zit.
Dit staat nergens op de website vermeld dus ik voel me redelijk belazerd omdat ik nu weer een extra abonnement moet nemen op de kabel of digitenne.
Antwoord van de klantenservice (werd goed behandeld door de persoon maar hij moest dit doorgeven) was dat ik van ter voren maar had moeten bellen of dit mogelijk was. Staat toch op de website dat dit kan
Omdat het signaal via de telefoonlijn gaat was dit niet mogelijk. (te weinig bandbreedte op mijn locatie) een nieuwe decoder wordt aangesloten op de modem maar omdat ik niet genoeg bandbreedte heb is dit niet mogelijk.
Vind het alleen belachelijk dat dit nergens wordt vermeld op de website. Er staat alleen dat een tweede decoder mogelijk is.
Ik kan wel een tweede tv op mijn decoder aansluiten maar dan moet ik op beide tv's het zelfde kijken.
Mijn oplossing is een zender die naar slaapkamer het woonkamer signaal zal doorsturen, en ook de afstandsbediening is dan te bedienen.
Dus voor €69,- heb ik een 2e TV zonder kabels die hetzelfde kan zien als beneden.
Zelfs de Sateliet en DVD recorder kan ik laten zien dus deze kanalen van Tele2 moet ook kunnen.
Zelfs na meenemen naar buren kregen deze Kabel TV klanten mijn Satelliet kanaal te zien!
Dus werkt goed, en de kosten vallen mee.
Wel hebben beide TV's dan hetzelfde programma helaas.