Een goedemiddag allen,
Hier mijn absurde verhaal over Telfort.
Vanaf 27 maart 2008 zou de internet aansluiting actief zijn. Echter, al gauw bleek dit niet het geval.
De monteurs van het bedrijf Thuistechniek zijn toen langsgeweest om het probleem te verhelpen. Althans, dat was de bedoeling....
Volgens de monteur lag het probleem bij KPN; zij blokkeerde mijn telefoonlijn en dus werd er een verzoek bij KPN neergelegd. Wel moest ik, ondanks dat zij het probleem niet konden verhelpen, evengoed € 89.90 betalen!
Dag later was daar de monteur van KPN. Deze rommelde wat in de stekkerdoos, waarmee het probleem dus verholpen zou zijn. Tot mijn verbazing heeft hij dit niet eens gecontroleerd!
Bij thuiskomst zet ik de computer aan, .... wat denk je... server onvindbaar!!! Nou ja zeg...
Heb de dag erop gebeld naar Telfort om het probleem wederom kenbaar te maken. KPN zou contact met mij opnemen.
Drie maanden later, inmiddels eind september had ik nog altijd niks gehoord en was het spuugzat. Heb Telfort gebeld, maar deze konden niks doen omdat ik was opgehouden met betalen!!
JA TUURLIJK, ik blijf goddomme niet betalen voor een dienst waarvan ik geen gebruik kon maken.
Sindsdien ligt het stil.
Ik heb drie brieven gestuurd waarin ik eis dat ik de reeds door mij betaalde abonnementsgelden en het factuur dat ik aan Thuistechniek heb betaald, terug wil. Bovendien heb ik gevraagd waar ik het modem naartoe kon sturen, maar tot op heden heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen.
Ik vind het schandalig en onacceptabel.
Inmiddels heb ik een andere provider benaderd en heb eindelijk internet.
Toch ben ik nog steeds zeer verontwaardigd en zit ik nog altijd te kijken met het modem van Telfort.
Wat kan ik nog doen? iemand een idee?
Groetjes,
Danielle
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort sucks
Re: Telfort sucks
met een test stekker kun je snel zien of er signaal is...
Maar U moet het contract ontbinden en via rechtszaak gezien hun houding deze kosten terug vorderen.
Of dit gezien de kosten en lastige bewijs voor U of het wel aan telfort lag zult winnen zou ik hier maar vanaf zien.
U mag het modem in bewaring houden zolang zij niet bereid zijn de gemaakte kosten terug te betalen.
Helaas is het erg lastig vechten tegen deze grote en sterke KPN dochter.
Zij hebben geld en tijd genoeg en het kan jaren duren voor relatief weinig geld.
Plaats dit bericht ook op andere forums zodat het hun klanten gaat kosten, zoals Kassa en zo want meer zit er niet in.
Maar U moet het contract ontbinden en via rechtszaak gezien hun houding deze kosten terug vorderen.
Of dit gezien de kosten en lastige bewijs voor U of het wel aan telfort lag zult winnen zou ik hier maar vanaf zien.
U mag het modem in bewaring houden zolang zij niet bereid zijn de gemaakte kosten terug te betalen.
Helaas is het erg lastig vechten tegen deze grote en sterke KPN dochter.
Zij hebben geld en tijd genoeg en het kan jaren duren voor relatief weinig geld.
Plaats dit bericht ook op andere forums zodat het hun klanten gaat kosten, zoals Kassa en zo want meer zit er niet in.
-
telfortklant
WAt is een adsl test stekker?
als er geen kpn lijn op staat dan kun je weinig meten aan een lijn,
toch benieuwd wat zon stekker dan is.
als er geen kpn lijn op staat dan kun je weinig meten aan een lijn,
toch benieuwd wat zon stekker dan is.
@danielle
Heel vervelend wat je meld.
Je verwacht dat iets goed is en het blijkt slecht.
Ik ben vrij technisch en weet daarom welke providers goed zijn en slecht zijn. Niet iedereen is even pienter, en kan een miskleun begaan door een verkeerde provider te kiezen.
Wel schrik ik ervan dat mensen niet meer geholpen worden als zij serieus klagen. Je kan de pot op mentaliteit van bedrijven. Tja, dat is sneu.
Er zijn wel gelukkig professionele bedrijven die klanten fatsoenlijk helpen, maar dat moet je maar net weten.
Om je geld terug te krijgen lijkt mij zoiets als een ombudsman een manier. Je hebt wel rechten, ook als een contract gestopt is. Ga eens naar consuwijzer op internet.
Het is waar dat adsl providers op het netwerk van KPN opereren. Het lijkt mij wel een cowboy verhaal dat KPN express andere internet lijnen strest. Het lijkt mij een fabel van providers om KPN te noemen als oorzaak van problemen. Zolang als KPN een x bedrag ontvangt van een provider voor gebruik van een lijn zal KPN worst wezen dat de klanten bij andere providers niet bij hun klant zijn. Het is aan de providers gewoon te zorgen dat hun klanten geen problemen ondervinden van het gekozen product.
Heel vervelend wat je meld.
Je verwacht dat iets goed is en het blijkt slecht.
Ik ben vrij technisch en weet daarom welke providers goed zijn en slecht zijn. Niet iedereen is even pienter, en kan een miskleun begaan door een verkeerde provider te kiezen.
Wel schrik ik ervan dat mensen niet meer geholpen worden als zij serieus klagen. Je kan de pot op mentaliteit van bedrijven. Tja, dat is sneu.
Er zijn wel gelukkig professionele bedrijven die klanten fatsoenlijk helpen, maar dat moet je maar net weten.
Om je geld terug te krijgen lijkt mij zoiets als een ombudsman een manier. Je hebt wel rechten, ook als een contract gestopt is. Ga eens naar consuwijzer op internet.
Het is waar dat adsl providers op het netwerk van KPN opereren. Het lijkt mij wel een cowboy verhaal dat KPN express andere internet lijnen strest. Het lijkt mij een fabel van providers om KPN te noemen als oorzaak van problemen. Zolang als KPN een x bedrag ontvangt van een provider voor gebruik van een lijn zal KPN worst wezen dat de klanten bij andere providers niet bij hun klant zijn. Het is aan de providers gewoon te zorgen dat hun klanten geen problemen ondervinden van het gekozen product.