Heeft iemand - net als wij - zo een negatieve ervaring met de 'klantenservice' van Digitenne van KPN?
Wj zijn inmiddels al meer dan een half jaar bezig met het terugkrijgen van ons aanschafbedrag - zoals toegezegd door KPN - van de tuner.
We hebben inmiddels een vermogen uitgegeven aan het bellen naar de daarvoor door de KPN opengestelde (en dure) 0900 nummers.
Resultaat tot op heden: 0,00%!
Iedere keer weer krijgen we de toezegging dat we teruggebeld worden (maar bellen ho-maar). Iedere keer dat we weer minutenlang in de wacht hangen bij datzelfde (dure) 0900-nummer van de 'klantenservice' krijgen we te horen dat we boven aan de lijst van terugbetalen staan - (inmiddels ook al 4 maanden) maar tot het terugbetalen is het nog steeds niet gekomen. Iedere keer dat we bellen is het antwoord: 'het kan wel 6 tot 8 weken duren' en dat al vier maanden lang...
Blijkbaar is het voor de KPN niet mogelijk om gemaakte afspraken na te komen - in tegenstelling tot het incasseren van het abonnementsgeld - dat loopt namelijk (voor de KPN in ieder geval) vlekkeloos...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Terugstorten aanschaf Digitenne van KPN
-
marijkedekker
Re: Terugstorten aanschaf Digitenne van KPN
Ik ben inmiddels ook al vanaf mei 2007 bezig om het voorgeschoten bedrag van de betaalde tuner terug te ontvangen. Anderhalve maand geleden ben ik gebeld dat het geld teruggestort zou gaan worden maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Ik adviseer de mensen geen digitenne van KPN te bestellen want ze komen echt hun afspraken niet na. ......En de tijd die je er steeds weer in moet steken, gek word ik ervan.
Heb ook nog 5 voorschotten na 2 jaar tegoed, maar hun ook nog 2 van mij en per saldo is het in mijn voordeel
maar wat een amateurs.
KPN Vaste Telefonie: wat een verschrikking. Kreeg toen ik op mezelf ging wonen een gerecycled telefoonnummer, dus wordt je platgebeld voor andere mensen die op het vorige nummer stonden. Vraag je kosteloos een nieuw nummer aan wegens een ondeugdelijk product, toegewezen, nieuw nummer: ZELFDE VERHAAL.
Weer bellen en nieuwe vragen: Kost u 22,50! Ja maar het is een ondeugdelijk product en vorige keer kreeg ik het ook. "ja dat snap ik ook niet, blijkbaar had u geluk en bovendien hebt u nu een splinternieuw nummer dat alleen wellicht door de politie geweest kan zijn (??!??). Mevr. verteld dat het tel.nr. dat ik gekregen had zelfs nog onder de vorige houder haar naam en adres in de telefoongids stond op www.telefoongids.nl en 1001 andere sites, maar volgens mevr. was dat onmogelijk. Blijkbaar hallucineer ik. Gevolg: ik gebruik de tellijn uitsluitend voor ADSL, nr doorgeschakeld naar voicemail die geen berichten accepteert. Geweldig!
KPN Digitenne: Wat een ramp! Als je technische klacht hebt moet je je eerst door de "KPN 'sluit uit dat de klant geen dombo is procedure'. Dus dan bel je dat je antenne stuk is, en dan krijg je 20tal vragen van de techn. medewerker in te trant van "zit de stekker erin?" "weet u het zeker". Uiteindelijk krijg je dan een buitenantenne, met 20meter snoer. zucht. Weer bellen dat je toch maar een nieuwe binnenantenne wil. Weer dezelfde procedure "wat voor melding krijgt u?" ja geen ontvangst "is de binnenantenne nu aangesloten" nee.. de buitenantenne die WEL werkt maar de halve woonkamer aan snoer in beslag neemt en onhandig neer te zetten is "wilt u die nu even aansluiten dan en vertellen welke melding u EXACT krijgt" ja wat wil je weten dan?? ik zeg toch geen ontvangst, moet ik ook nog nagaan welk voorzetsel er voor stond???
Het Net (KPN Internet): te lang verhaal.
Alleen KPN Mobile geen negatieve ervaringen.
KPN Vaste Telefonie: wat een verschrikking. Kreeg toen ik op mezelf ging wonen een gerecycled telefoonnummer, dus wordt je platgebeld voor andere mensen die op het vorige nummer stonden. Vraag je kosteloos een nieuw nummer aan wegens een ondeugdelijk product, toegewezen, nieuw nummer: ZELFDE VERHAAL.
Weer bellen en nieuwe vragen: Kost u 22,50! Ja maar het is een ondeugdelijk product en vorige keer kreeg ik het ook. "ja dat snap ik ook niet, blijkbaar had u geluk en bovendien hebt u nu een splinternieuw nummer dat alleen wellicht door de politie geweest kan zijn (??!??). Mevr. verteld dat het tel.nr. dat ik gekregen had zelfs nog onder de vorige houder haar naam en adres in de telefoongids stond op www.telefoongids.nl en 1001 andere sites, maar volgens mevr. was dat onmogelijk. Blijkbaar hallucineer ik. Gevolg: ik gebruik de tellijn uitsluitend voor ADSL, nr doorgeschakeld naar voicemail die geen berichten accepteert. Geweldig!
KPN Digitenne: Wat een ramp! Als je technische klacht hebt moet je je eerst door de "KPN 'sluit uit dat de klant geen dombo is procedure'. Dus dan bel je dat je antenne stuk is, en dan krijg je 20tal vragen van de techn. medewerker in te trant van "zit de stekker erin?" "weet u het zeker". Uiteindelijk krijg je dan een buitenantenne, met 20meter snoer. zucht. Weer bellen dat je toch maar een nieuwe binnenantenne wil. Weer dezelfde procedure "wat voor melding krijgt u?" ja geen ontvangst "is de binnenantenne nu aangesloten" nee.. de buitenantenne die WEL werkt maar de halve woonkamer aan snoer in beslag neemt en onhandig neer te zetten is "wilt u die nu even aansluiten dan en vertellen welke melding u EXACT krijgt" ja wat wil je weten dan?? ik zeg toch geen ontvangst, moet ik ook nog nagaan welk voorzetsel er voor stond???
Het Net (KPN Internet): te lang verhaal.
Alleen KPN Mobile geen negatieve ervaringen.
dec 2006 digitenne aangeschaft met 2 twintuners a €135 p/stk
Hiervan zou ik per tuner € 75,= terugkrijgen.
Helemaal langs mij heengegaan, maar omdat ik overstap naar UPC (dat is weer een ander verhaal) en mijn digitenne (kan alleen maar telefonisch) opzeg (30-11-2007) kwam het weer naar boven.
30-11-2007 dus ook gelijk gebeld naar factuurservice om mijn bedragen terug te vragen, komt men tot de conclusie dat ik geen digitenne heb en niet in het systeem sta (terwijl ik toch echt al 11 mnd 6,95 p/mnd betaal
)
Afijn, de terugstortactie van dec 2006 klopt en ik wordt op 10-12-2007 teruggebeld, wel wilde men mijn rek.nr gelijk weten.
Wordt vervolgd.
Hiervan zou ik per tuner € 75,= terugkrijgen.
Helemaal langs mij heengegaan, maar omdat ik overstap naar UPC (dat is weer een ander verhaal) en mijn digitenne (kan alleen maar telefonisch) opzeg (30-11-2007) kwam het weer naar boven.
30-11-2007 dus ook gelijk gebeld naar factuurservice om mijn bedragen terug te vragen, komt men tot de conclusie dat ik geen digitenne heb en niet in het systeem sta (terwijl ik toch echt al 11 mnd 6,95 p/mnd betaal
Afijn, de terugstortactie van dec 2006 klopt en ik wordt op 10-12-2007 teruggebeld, wel wilde men mijn rek.nr gelijk weten.
Wordt vervolgd.
Oja,
Het geld heb ik teruggehad
Niet recent natuurlijk, maar toen al.
Het geld heb ik teruggehad
Niet recent natuurlijk, maar toen al.