Ik lig enorm over hoop met Canal Digitaal.
Door betaling achter stand, heb ik regelmatig met C.D. contact gehad, en uiteraard af gesloten geweest. Via de telefoon een automatische band werd verteld dat het bedrag € 522,85 was geworden, dit hebben wij betaald, een paar dagen later van wegen de kerst, heb ik weer gebeld, en gevraagd om uit leg over de zeer hogen kosten, nu blijkt dat het een vergissing was, ik hoefde maar € 196,75 te betalen, een verschil van € 326,10 dus ik vraag of ze het te veel willen terug storten, in eerste instantie was dit niet mogelijk, na aan dringen kan het nu wel, ik verwachte dat het geld binnen een paar dagen was over gemaakt, niet dus.
Ik weer bellen, krijg je als antwoord, dit doen wij collectief, eens in de ....... wordt niet verteld.
Vandaag weer bellen, door een instantie die mij probeert te helpen, zeggen ze dat het nog wel 4 weken kan duren, dan ben ik al meer dan 8 weken verder voor ik mijn geld terug heb.
In tussen hebben hun wel rente van mij geld.
Het vertrouwen in C.D. is heel ver te zoeken, en ik wil weg bij hen, maar ik heb nog een jaar voor dat mijn contract af loopt. het kan toch niet zo zijn dat grote bedrijven waar je een contract aan gaat,
dat zij wel eenzijdig kunnen stoppen, en wij als consument totaal geen recht hebben, om het te ontbinden, als je het vertrouwen kwijt ben.
Ja ze doen wel een voorstel, maar daar heb ik geen zak aan.
Ik heb een goede internet provider, Ik dan dus via hun internet krijgen. moet ik nu zeker een boete betalen, om mijn provider stop te zetten waar in net een half jaar bij zit.
Dacht het niet.
Geachte lezers Radar mensen, help ons aub.
wij hebben al een klein budget. en word je zo door CANAL DIGITAAL genaaid.
met vriendelijke groet
Jos Huijskes.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Teveel betaald
Re: Teveel betaald
normaal horen ze binnen 2 weken terug te betalen, dus dit is niet netjes van hun kan.
maar daar in tegen als jij 196,75 moet betalen, loop jij wel iets meer dan 1 maand achter.
dit had je kunnen voorkomen, door gewoon elke maand te betalen, klein budget of niet.
probleem ligt dus aan 2 kanten
maar daar in tegen als jij 196,75 moet betalen, loop jij wel iets meer dan 1 maand achter.
dit had je kunnen voorkomen, door gewoon elke maand te betalen, klein budget of niet.
probleem ligt dus aan 2 kanten
-
stofzuigertje
Als je een contract voor 1 of 2 jaren hebt kan het wel hoger worden bij vroeg opzeggen.
Dan is contract aanbieden ter overname met korting op marktplaats voordeliger....
Ik neem liever een nog 1/2 looptijd voor vriendenprijs over dan nieuwe afsluiten.
Ook bij Sim kaarten voor telefoons komt dit regelmatig voor.
Dan is contract aanbieden ter overname met korting op marktplaats voordeliger....
Ik neem liever een nog 1/2 looptijd voor vriendenprijs over dan nieuwe afsluiten.
Kletsverhaal, ik heb geen enkele overname kunnen vinden, simpelweg omdat het niet mogelijk is.stofzuigertje schreef:Als je een contract voor 1 of 2 jaren hebt kan het wel hoger worden bij vroeg opzeggen.