Dan sta je sterk en zou ik ook stoppen met betalen.MarcelPeters schreef: ↑04 mei 2020 20:36Er is een monteur van Ziggo geweest. Binnen is alles vervangen. De tv is nu net een jaar oud, het was het nieuwste model van Samsung.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tv beeld van Ziggo onder de maat, wel blijven betalen?
Re: Tv beeld van Ziggo onder de maat, wel blijven betalen?
Re: Tv beeld van Ziggo onder de maat, wel blijven betalen?
kijk uit met niet betalen, ze schuiven het zo op overmacht en daar sta je dan....
ik heb hetzelfde probleem gehad met ziggo toen ze overgenomen werden al weer heel wat jaren terug, na talloze telefoontjes ben ik overgestapt en kijk nu via de koperen kpn kabel en probleem is weg, geen blokjes meer geen storingen meer niets van dat alles en....deze provider reageert wel snel als ik al eens een vraag heb....
blijf het lekker uit zitten en zeg op zodra je kan.....
ik heb hetzelfde probleem gehad met ziggo toen ze overgenomen werden al weer heel wat jaren terug, na talloze telefoontjes ben ik overgestapt en kijk nu via de koperen kpn kabel en probleem is weg, geen blokjes meer geen storingen meer niets van dat alles en....deze provider reageert wel snel als ik al eens een vraag heb....
blijf het lekker uit zitten en zeg op zodra je kan.....