LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV Home/Canal+

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
r.niels

TV Home/Canal+

Ongelezen bericht door r.niels »

In December 2005 heb ik een abonnement voor cinenova genomen bij TV Home. In mei 2006 kreeg ik een brief van TVHome dat ze vanwege het betere filmaanbod overstapten op CANAL+. Ik betaalde voor Cinenova €9,95 pm. en ik zou canal+ ook voor deze prijs krijgen tot 31 december 2005. Ook staat in derze brief dat we in het najaar van 2005 uitgebreid geinformeerd zouden worden over hoe verder.
Het is inmiddels december 2005 en ik heb nog steeds niets gehoord van TV Home, dus heb ik de klantendienst gebelt en aangegeven dat ik voor Cinenova heb gekozen voor de prijs van €9,95 en niet per 2006 ineens aan een Canal+ abonnement vastzit voor €22,95.
Ik kreeg als antwoord dat ze niet wisten wat nu in januari 2006 gaat gebeuren. Ik heb meteen een brief geschreven waarin ik aangegeven heb dat ik niet ongevraagd aan een CAnal+abonnement geholpen wil worden en dat ik het abonnement per direct wil opzeggen.
M.i. heb ik nooit een handtekening gezet voor Canal+ . Tevens geeft de brief die ik gekregen heb van TV Home het idee dat er in het najaar van 2005 een keuzemoment zou komen waar je zou kunnen beslissen of je verder wil gaan met Canal+. Dit keuzemoment is ook niet gekomen.
Welk recht heb ik nu, kan ik opzeggen zonder opzegtermijn.
Is dit een slinkse manier om het ledenaantal van Canal+ op te krikken??

Captain Pervert

Re: TV Home/Canal+

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Leuke data, leef jij in de toekomst?

Maar nee, ik denk niet dat je zomaar Canal+ krijgt.

De reden dat men zo weinig van zich laat horen, is dat Canal+ in zijn huidige vorm op de schop staat. Er schijnt ook een naamsverandering aanstaande te zijn. Dus in afwachting daarvan kan Essent je ook niet veel meer vertellen denk ik.

janenhelene

Ongelezen bericht door janenhelene »

at home had een aanbieding voor € 119.90 zou ik een digitale ontvanger , zenderkaart en het aansluiten door een monteur krijgen.
op 22 oktober j.l. is dat betaald.Op 2 november zou de monteur langskomen om het aan te sluiten .
Bij nader inzien bleek monteur , chauffeur te zijn .die mij op een paar simpele vragen geen antwoord kon geven.Hij vertrok binnen 20 minuten met de mededeling dat als ik wat wilde weten , ik de help desk maar moest bellen. Na pak weg 1 uur een knal en helemaal geen beeld of geluid meer !!!!! zelf alles er tussen uit gehaald , zodat ik in iedergeval weer kon kijken , tevens gebeld met de help desk .
Volgende dag zou monteur langskomen . volgende dag komt weer chauffeur langs en zegt zal wel iets verkeerd gedaan hebben, ik heb nieuw materiaal bij .ik deelde hem mede dat ik daar weinig vertrouwen in had en van het gehele digitale gedoe afzag,
heb nu ongeveer 14 keer gebeld , wordt steeds van de een naar de ander doorverwezen , maar ik heb tot op heden 16 december nog steeds mijn geld niet terug ontvangen, help wat moet ik doen ????
1 koude douche is te weinig van mij krijgen ze een badkuip vol met ijs .

ger1000

Ongelezen bericht door ger1000 »

Canal+ heeft dezelfde eigenaar gekregen als UPC.
Verklaart waarschijnlijk alle ellende.

Gesloten