LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Jarenlang problemen met Facturen, NU: netjes opgelost

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Arno82

UPC Jarenlang problemen met Facturen, NU: netjes opgelost

Ongelezen bericht door Arno82 »

Goedendag,

onlangs heb ik mijn ongenoegen gedaan over de facturen van upc maar nu wil ik toch echt mijn genoegen weer laten blinken over upc.
ik heb een brief gestuurd naar de directie van upc en kreeg een paar dagen daarna een telefoontje van dhr. F. Verra, die heeft even in mijn verleden gekeken en is inderdaad geschrokken hoe vaak ik al gebeld heb naar upc omtrent de facturen.

na een half uur ben ik terug gebeld door hem en dhr Verra kwam met een voorstel om de maand januari en februari te gaan crediteren en een BOS BLOEMEN voor mijn vrouw af te leveren!

ik vind dit echt een super deal van upc, en hoop dat het nu dan ook echt voorbij is.
ik heb zijn persoonlijke nummer gekregen en kan hem in de toekomst daarop bellen als ik problemen heb.

je moet het zo zien: de Agents aan de telefoon kunnen ook niets meer dan ze worden opgedragen je moet het hoger op zoeken het heeft bij mij gewerkt!

UPC heeft dan ook van mij een warme douche gekregen! :D

Ron 2

Re: UPC Jarenlang problemen met Facturen, NU: netjes opgelost

Ongelezen bericht door Ron 2 »

UPC heeft dan ook van mij een warme douche gekregen!
Sorry, maar die hadden ze moeten verdienen door het meteen goed te doen.

U heeft het niet over de telefoonkosten die u gemaakt heeft en die waarschijnlijk veel hoger zijn dan de prijs van een bos bloemen.

Arno82

Ongelezen bericht door Arno82 »

jawel hoor ik heb het ook over de telefoonkosten gehad, maar ik krijg 109 euro van upc + een bos bloemen dat is netjes vind ik.

ik ben wat dat betreft tevreden

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Voor zolang het duurt.

ech wel

Ongelezen bericht door ech wel »

warme douche voor UPC?

een graftak kunnen ze van mij krijgen

Gesloten