LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Mediabox problemen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
leepelaer

UPC Mediabox problemen

Ongelezen bericht door leepelaer »

Philps TV: 42 PFL 9803/10
Philips Mediabox: DCR 5012 UPC HD Tuner (zelf gekocht bij de TV)
Abonnement: UPC HDTV Philips Compleet
Ik heb constant problemen met het af en toe uitvallen van beeld en geluid bij de Digitale HD uitzendingen.
Kabels, aansluitingen e.d. zijn gekontroleerd en het testprogramma op kanaal 999 geeft aan dat alles uistekend is.
Bij helpdesk krijg ik geen duidelijk antwoord. Er wordt verteld dat ik een UPC Mediabox met harddisc moet gebruiken omdat de huidige Philips en UPC Mediaboxen problemen zou geven. Een mediabox van UPC zonder harddisc schijnt het probleem niet op te lossen! Met andere woorden ik moet een veel duurder abonnement nemen en dat wil niet. Een andere helpdesk persoon zegt dat UPC een software update in febr. 2010 heeft uitgevoerd i.v.m. een kopieerbeveiliging en dat hierdoor de problemen zijn ontstaan!
Uit vele forums gelezen dat veel UPC HD gebruikers dit probleem hebben.
Vraag! Kunnen gedupeerde niet gezamelijk tegen UPC een actie ondernemen?
Naar mijn mening is UPC de oorzaak van deze ellende.
Chris

UPC M.J

Re: UPC Mediabox problemen

Ongelezen bericht door UPC M.J »

Beste,

Je zou even naar de technische dienst van UPC moeten bellen en vertellen dat je HCDP ( iets in die richting ) problemen hebt. Je krijgt als het goed is dan een nieuwe mediabox met DVR ( harddiskrecorder ) met korting. Bel UPC zsm en je probleem is opgelost. :)

Gesloten