LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC MTV BASE weg
UPC MTV BASE weg
Een van de favoriete zenders MTV BASE is uit het zenderpakket gehaald, dit is niet leuk. Ik met nog vele andere kijkers zijn erg teleurgesteld hierover. Is er wat hieraan te doen? Komt MTV BASE weer in het zender pakket? Graag uw reactie.
Re: UPC MTV BASE weg
MTV Base is alleen nog maar via de satelliet te ontvangen.
UPC heeft als alternatief voor MTV Base, Nederlandse muziekzenders.
MTV Base komt niet meer terug bij UPC.
UPC heeft als alternatief voor MTV Base, Nederlandse muziekzenders.
MTV Base komt niet meer terug bij UPC.
Hoe ontvang je MTVBASE via de sateliet?
Graag wat info. bvd
Weet u ook bij welke aanbieder?
Graag wat info. bvd
Weet u ook bij welke aanbieder?
Je kan bij CanalDigitaal een abonnement afsluiten. Al vanaf 7,95 heb je een pakket met diverse MTV's, waaronder Base.
Via de satelliet zonder CanalDigitaal kan ook, maar dat is dan wel illegaal en bovendien ook nog gratis.
Dat mag waarschijnlijk niet worden uitgelegd hier.
Benodigdheden:
Schotel, het liefst met meerdere dual LNB's of draaibaar,
*
Satelliettuner/decoder liefst met (3 of 4) dubbele tuner, die heb je ook
met ingebouwde harddisk voor opnames zonder kwaliteitsverlies, die geschikt is voor de ontvangst van CD
*
Smartcard van CanalDigitaal,
*
Abonnement vanaf 7,95,
*
Schotel moet wel vrij zicht op het zuiden hebben!
Vanaf 150,- heb je een complete (basis)set. Maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Via de satelliet zonder CanalDigitaal kan ook, maar dat is dan wel illegaal en bovendien ook nog gratis.
Dat mag waarschijnlijk niet worden uitgelegd hier.
Benodigdheden:
Schotel, het liefst met meerdere dual LNB's of draaibaar,
*
Satelliettuner/decoder liefst met (3 of 4) dubbele tuner, die heb je ook
met ingebouwde harddisk voor opnames zonder kwaliteitsverlies, die geschikt is voor de ontvangst van CD
*
Smartcard van CanalDigitaal,
*
Abonnement vanaf 7,95,
*
Schotel moet wel vrij zicht op het zuiden hebben!
Vanaf 150,- heb je een complete (basis)set. Maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Draaibare schotel is niet aan te raden als je meerdere tv's hebt, omdat je dan verplicht bent om op elke tv op dezelfde sateliet te kijken.Schotel, het liefst met meerdere dual LNB's of draaibaar,
Een beter alternatief is een wavefrontier (zoek maar eens met google) schotel aan te schaffen, en hierop diverse lnb's te plaatsen en onderling te koppelen. (er zijn lnb's met tot 8 voudige aansluiting)
Voor het aansluiten van meerdere tv's zie ook mijn bericht:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49820 dd 8 april 10.48 uur.
Ik heb sinds een maand of drie een heel gebruiksvriendelijk Technisat Multytenne schoteltje. Ziet er klein (45 cm) en redelijk onopvallend uit. Die kan 4 satellieten tegelijk ontvangen.
Heel makkelijk uit te richten. Als je Astra 1 te pakken hebt, dan ontvang je automatisch 3 andere satellieten die de moeite waard zijn.
Echt supersimpel, ik was binnen hooguit 10 minuten klaar.
Alleen vrees ik nu wel voor de winter, want laatst toen het een beetje sneeuwde, had ik opeens geen ontvangst meer van sommige zenders.
Heel makkelijk uit te richten. Als je Astra 1 te pakken hebt, dan ontvang je automatisch 3 andere satellieten die de moeite waard zijn.
Echt supersimpel, ik was binnen hooguit 10 minuten klaar.
Alleen vrees ik nu wel voor de winter, want laatst toen het een beetje sneeuwde, had ik opeens geen ontvangst meer van sommige zenders.