LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC voert wijzigingen door

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
cloezaf

UPC voert wijzigingen door

Ongelezen bericht door cloezaf »

UPC flikt het weer. Per 15 mei gaat de sportzender ESPN america uit het royaalpakket (digitale tv) en in het pakket met sport1 waardoor de gedupeerde kijker weer € 10 meer moet gaan betalen.

Kunnen ze dit zomaar doen? en heb ik de mogelijkheid om eventueel nu het royaalpakket op te zeggen aangezien ik die alleen maar heb om espn en voorheen nasn te kijken.

Moeten ze dit ook niet aan hun klanten melden ipv heel zielig in een hoekje op de site op en plaats waar vaste klanten amper komen.
Ik denk er hard over om UPC eruit te gooien.

Maar ja UPC kan alles doen want ze beschikken in divese regio`s bijna over een monopolie maar voor amerikaanse sporten helemaal.

agro

Re: UPC voert wijzigingen door

Ongelezen bericht door agro »

Ik denk er hard over om UPC eruit te gooien.
Moet je zeker doen, zal je een hoop frustratie en ergernis schelen.
Er zijn meer dan voldoende alternatieven welke ook nog eens beduidend goedkoper zijn, met een betere service en kwaliteit.

cloezaf

Ongelezen bericht door cloezaf »

Welke alternatieven zijn er dan. Het is heel moeilijk om amerikaanse sporten te blijven volgen zonder upc

agro

Ongelezen bericht door agro »

satellietontvangst

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakke ... erica.aspx

En als je de juiste apparatuur aanschaft, kan je met cardsharing op onbeperkt aantal tv's digitale ontvangst hebben, of tegen sterk gereduceerd tarief max 2 extra kaarten nemen.

IjsHockey Gek

Ongelezen bericht door IjsHockey Gek »

Bedankt Alweer UPC, weer een nieuwe manier gevonden om ons uit te melken. Klant is duidelijk niet koning bij UPC maar melkkoe

Gesloten