vanaf 1 januari heeft UPC de abonnementen zelf gewijzigd. Op zich lijkt dat wel een goed initiatief. Maar....
We hadden een oud light abonnement wat nu is omgezet naar fiber power 25
wat blijkt nu. Deze is goedkoper dan het oude light abonnement.
Mag ik nu verwachten dat ik het verschil terugontvang? Het was eerst 28,99 ex btw en nu 25 inc btw. Nu is zelfs per januari het bedrag verhoogd tot 29,41 ex btw. In het beginstadium van upc hadden we geen problemen todat we gingen verhuizen. In die tijd had half nederland problemen met UPC waar wij niks van snapte, tot die verhuizing. Na veel getouwtrek is het opgelost. Nu lijkt het weer dezelfde kant op te gaan. Er is me nu een verrekening beloofd maar tot nu toe weer niet uitgevoerd.
Ik wil ook wel rijk worden van klanten die dus blijkbaar bijna 10 euro teveel betalen.
Ik vroeg me af of meer mensen hier ervaring mee hebben of dat veel mensen het niet zien en dus braaf te veel betalen. En wat zijn je rechten in zo'n geval?
Wij zijn in onze woonplaats helaas nog steeds veroordeeld tot UPC. Een goed alternatief hebben we niet. Ik hoop echt van harte dat de tv wereld wordt vrijgegeven. Dan zijn we de eerste die opstappen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verandering snelheid UPC
Re: verandering snelheid UPC
Had ongeveer hetzelfde met Xs4all. Ik werd geupgrade naar een hoger abonnement voor hetzelfde geld. Ik had aangegeven dat ik liever dezelfde snelheid had maar voor een lager maandbedrag. Na een week kreeg ik de bevestiging en werd mijn maandbedrag terug geschroefd i.p.v. mijn snelheid omhoog.
Ik zou zeggen waag er dr een e-mail of brief aan.
Ik zou zeggen waag er dr een e-mail of brief aan.
Ik had ongeveer het zelfde als bij evdbeek99::
Vorig jaar (2010) ging Kpn met zijn internet snelheden via ADSL omhoog.
Ik had een 8 Mbit verbinding en deze ging (voor dezelfde prijs: €35 p/mnd.) omhoog:: naar 16 Mbit.
Echter:: na een aantal malen testen (via b.v. speedtest.nl of speedtest.net) haalde ik nog steeds maximaal 8 Mbit.
Dus... de Kpn helpdesk hierover gebeld en dit rustig uitgelegd, de man aan de kpn helpdesk heeft mijn verbinding getest en inderdaad maximaal 8 Mbit i.pv. de beloofde 16 Mbit, het kwam door de nog oudere apparatuur in de centrale alwaar ik aangesloten ben.
Deze aardige meneer van Kpn wilde mijn internet contract van Kpn terugzetten naar een 8 Mbit verbinding wat minder kost: €25 p/mnd. Dat scheelt mij dus €10 per maand. Wat ik destijds gelijk gedaan heb... én dat is dus netjes van Kpn!
De klant kan immers niet verwachten dat Kpn bij iedere klant gaat nazien of de verbinding ook sneller geworden is.
Vorig jaar (2010) ging Kpn met zijn internet snelheden via ADSL omhoog.
Ik had een 8 Mbit verbinding en deze ging (voor dezelfde prijs: €35 p/mnd.) omhoog:: naar 16 Mbit.
Echter:: na een aantal malen testen (via b.v. speedtest.nl of speedtest.net) haalde ik nog steeds maximaal 8 Mbit.
Dus... de Kpn helpdesk hierover gebeld en dit rustig uitgelegd, de man aan de kpn helpdesk heeft mijn verbinding getest en inderdaad maximaal 8 Mbit i.pv. de beloofde 16 Mbit, het kwam door de nog oudere apparatuur in de centrale alwaar ik aangesloten ben.
Deze aardige meneer van Kpn wilde mijn internet contract van Kpn terugzetten naar een 8 Mbit verbinding wat minder kost: €25 p/mnd. Dat scheelt mij dus €10 per maand. Wat ik destijds gelijk gedaan heb... én dat is dus netjes van Kpn!
De klant kan immers niet verwachten dat Kpn bij iedere klant gaat nazien of de verbinding ook sneller geworden is.
Dan moet je een bedrijf starten en niet op een forum als dit gaan zitten.Spriteboy schreef:
Ik wil ook wel rijk worden van klanten die dus blijkbaar bijna 10 euro teveel betalen.
Maar zonder gekheid, je betaald niet teveel, want je bent akkoord gegaan met een bepaalde aanbiedingen van UPC. dat nieuwe producten een andere prijs hebben maakt niet uit. Als je vandaag een nieuwe auto koopt, en morgen komt er een actiemodel waarbij je voor hetzelfde geld meer krijgt, krijg je ook geen geld terug.
Ik neem aan dat klanten bij jou op het werk ook niet zomaar geld terugkrijgen als er iets nieuws wordt geintroduceerd.
LeoZ schreef:
wat een kul....de klant hoort te krijgen wat ze toezeggen , niks meer niks minder!
@tiptoo::
Lees het dan goed:: oudere apparatuur in de wijkcentrale alwaar ik aangesloten ben, die die verhoogde snelheden (nog) niet aan kan.
Dan kan je wel roepen: "de klant hoort te krijgen wat ze toezeggen , niks meer niks minder!" .... maar dat werkt nu eenmaal niet!
Tenzij je in: "LaLa land" woont (of in Libië....)
Lees het dan goed:: oudere apparatuur in de wijkcentrale alwaar ik aangesloten ben, die die verhoogde snelheden (nog) niet aan kan.
Dan kan je wel roepen: "de klant hoort te krijgen wat ze toezeggen , niks meer niks minder!" .... maar dat werkt nu eenmaal niet!
Tenzij je in: "LaLa land" woont (of in Libië....)