LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuizen Ziggo: EEN DRAMA

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
pgoossen

Verhuizen Ziggo: EEN DRAMA

Ongelezen bericht door pgoossen »

Na een debacle met telefonie nu een groot drama met televisie. Met dank aan Ziggo!!!

Keurig netjes doorgegeven dat we per 27/9/2008 gaan verhuizen. Bevestiging(en) binnen. TV + digitale TV. Nou de waarheid is anders:

- plotseling afgesloten van tv
- tsja: u verhuist van oud-@home naar oud-Cogas, dan moet u beide partijen informeren :shock:
- u kunt het opnieuw aanvragen, duurt 2 weken
- nou met dank aan de COGAS :D was de normale TV snel hersteld
- digitale TV: Ziggo bevestigt verhuizing
- activering binnen 14 dagen + nieuwe smartcard (ander netwerk)
- na 14 dagen niet aangesloten, geen nieuwe smartcard
- bellen: maar mijnheer: u heeft geen nieuwe smartcard nodig, deze werk ook: DUS NIET!!!!!!!!!
- weer bellen: gaan we uitzoeken, snap er niets van: binnen 2 dagen wordt u gebeld: DUS NIET!!!!!!!!!!
- nog een keer bellen: ja mijnheer, wij snappen er ook niets van
- en inmiddels 3 weken verder: NOG STEEDS NIETS!!!!!!!!

Na problemen met KPN wilden (!!!, let op verleden tijd) alles van Ziggo nemen, dat gaat mooi dus niet door, wat een drama service!!!!

Bruxa

Re: Verhuizen Ziggo: EEN DRAMA

Ongelezen bericht door Bruxa »

Wij hebben hier ook een heel apart verhaal aan de hand, waar een ziggo-medewerkster zelf gewoon helemaal gestresst van werd ze snapte er niets meer van!!
Wij wonen per 1 oktober op dit pand, en hebben per 13-10 een alles in 1 pakket besteld.
De monteur kwam ook netjes op 13-10 en alles is geinstalleerd naar behoren. Alleen de telefonie kon een weekje overheen gaan doordat ze een achterstand hadden, nou daar kwamen we ook nog wel overheen.
Wat mij overigens wel steeds opviel is dat de oude bewoner steeds genoemd werd op dit adres als ik belde. Het blijkt ook dat de oude bewoner op zijn nieuwe adres nog steeds geen internet en telefonie heeft.

Na 1,5 week deed opeens internet het niet, dit probleem was in een dagje verholpen dus op zich ook nog niet zo een probleem. Telefonie hadden we inmiddels ons nummer ontvangen en konden we dus ook gebruiken. Toen opeens viel de tv uit, er stond dat de preview periode verlopen was bij elke zender. Dat terwijl ik de antwoordkaart op 13 oktober meteen gepost heb.
Wat blijkt nu, volgens hun systeem kan ik helemaal niets en sta ik niet eens als klant aangemeld. Dit terwijl alle andere keren dat ik belde gewoon mijn naam genoemd werd als 2e naam op dit adres. Nu was het zo dat ik niet geregistreerd sta, er geen kabelabonnement is, de digitale ontvanger niet geregistreerd is en ze hierdoor dus ook niets opnieuw kunnen activeren. Dat ik kon bellen dat lag eraan dat de oude bewoner nog steeds internet en telefonie hier heeft, ik zou ook geen rekening gaan krijgen want het systeem geeft aan dat wij geen telefonie of niets hebben.
Toch hebben wji een eigen telefoonnummer en kunnen hier gewoon mee bellen. Niemand daar weet hoe ze dit probleem eigenlijk moeten gaan oplossen en ik snap er eerlijk gezegd ook geen drol van!!!!

Gesloten