LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone glasvezel

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
diaan1977

Vodafone glasvezel

Ongelezen bericht door diaan1977 »

Hallo allemaal, heeft iemand een tip hoe ik toch onder het contract van vodafone glasvezel uit kan komen. De klantenservice van vodafone is niet bereidmij te helpen en alle afdelingen heb ik al aan de lijn gehad en mailcontact gehad. Heb vanaf dat ik abbo van hun had problemen van geen tv internet tot telefoonnie en aan de telefoon werd ik behandeld als een stuk dreck door klanten service. Men heeft mij veeeeel verkeerde dingen doorgegeven waardoor ik nu in financiële problemen ga komen. Help!!!

devious

Re: Vodafone glasvezel

Ongelezen bericht door devious »

glasvezelkabel los trekken en terugschijnen met een halogeenlamp. Dàt zal ze leren! :mrgreen:

sjohie

Re: Vodafone glasvezel

Ongelezen bericht door sjohie »

diaan1977 schreef:Hallo allemaal, heeft iemand een tip hoe ik toch onder het contract van vodafone glasvezel uit kan komen. De klantenservice van vodafone is niet bereidmij te helpen en alle afdelingen heb ik al aan de lijn gehad en mailcontact gehad. Heb vanaf dat ik abbo van hun had problemen van geen tv internet tot telefoonnie en aan de telefoon werd ik behandeld als een stuk dreck door klanten service. Men heeft mij veeeeel verkeerde dingen doorgegeven waardoor ik nu in financiële problemen ga komen. Help!!!
Financiële problemen door hén? Dat klinkt toch wel wat apart, hoe is dat zo gekomen? Maar goed, als ze echt aantoonbaar in gebreke zijn, dus dat je zeg een maand geen internet hebt, doordat zij het modem maar steeds versturen naar je moeder in schubbejeukveen, of je telefoonnummer van de lokale afhaalchinees blijkt te zijn, dan kan je ze schriftelijk in gebreke stellen. Het precieze hoe en wat daarover kan je hier op het forum wel vinden met de zoekfunctie.

Als je door overmacht, zeg een kabelbreuk door graafwerkzaamheden in de buurt, een dag of wat geen internet hebt, en dus ook geen telefonie, dan is dat een ander verhaal, en is het geen reden tot ontbinding. Je hebt een consumentenproduct, waarbij vodafone contractueel toezegt om een billijke inspanning te leveren mbt de beschikbaarheid, dus het kan eens een dagje niet werken.

Gesloten