LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorlichting UPC onderhoudswerkzaamheden

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Kabelaar

Voorlichting UPC onderhoudswerkzaamheden

Ongelezen bericht door Kabelaar »

Weet je wat mij zo stoort? Als je een brief krijgt met de aankondiging dat er in het weekend onderhoudswerkzaamheden worden gedaan aan het netwerk, en onderaan de brief staat dat je bij vragen over die werkzaamheden terecht kunt bij de klanten service, kunnen de medewerkers je nooit vertellen wat voor werkzaamheden dat zijn. Dus waarom zou UPC dat eigenlijk nog onderaan de brieven mogen zetten? Dat heb je bij die grote bedrijven he, de een weet niet wat de ander doet. Ik vind dat als ze iets niet waar kunnen maken, ze die indruk ook niet moeten wekken in hun nieuwsbrieven.

Sterker nog, als klant weet je vaak meer dan zij. Ik vroeg namelijk of wij hier soms binnenkort digitale TV zouden krijgen. Het antwoord was: "Maar dat is bij u al lang hoor". Ik zeg: "Als ik inlog in mijn account bij UPC (en dat zijn dan toch echt mijn adres gegevens die dan verschijnen) dan komt tijdens de poging digitale TV te bestellen de mededeling dat deze dienst op mijn adres nog niet beschikbaar is." Reactie: "Oke, ik zal het even navragen." Met andere woorden, zij gaat dan iets navragen voor mij wat ik zelf al lang weet. Antwoord: "Nee dat klopt hoor, digitale TV is inderdaad bij u nog niet beschikbaar." En dan wordt ook nog gevraagd of ik antwoord op mijn vraag gekregen heb! Natuurlijk niet, ik vraag namelijk of wij digitale TV krijgen, zij zegt dat is er al terwijl het er niet is, maar ik krijg geen antwoord op de vraag of de onderhoudswerkzaamheden daar misschien voor zijn, want ze weet niet waar ze voor zijn. Ook kan ze niet zeggen of het binnen een jaar beschikbaar komt, terwijl ik tevoren nog aangaf dat een woordvoerder van UPC bij TV Gelderland aankondigde dat het in het voorjaar (waarschijnlijk) beschikbaar zou komen. Ik weet niet meer wat ik er van denken moet hoor.

dhc

Re: Voorlichting UPC onderhoudswerkzaamheden

Ongelezen bericht door dhc »

Goh, is het echt belangrijk om te weten wat voor werkzaamheden er verricht worden?
Lijkt mij persoonlijk absoluut niet relevant!
En digitale TV van UPC is overal in hun verspreidingsgebied beschikbaar!
Je zou er toch slapeloze nachten van krijgen......

Kabelaar

O, dus jij weet beter dan ik of op MIJN adres digitale TV van UPC beschikbaar is??? Je weet duidelijk niet waar je over praat. Ook al heb ik internet en analoge TV en telefoon van UPC, digitale TV is hier nog NIET beschikbaar. En omdat een woordvoerder van UPC op TV Gelderland aangaf dat het rond het voorjaar bij ons beschikbaar kwam (wat op zich al bewijst dat het niet overal in hun gebied beschikbaar is), wilde ik gewoon even weten of die werkzaamheden soms daarvoor bedoeld waren. Dat is alles. Je lijkt die UPC medewerkster wel! Of werk je zelf soms bij UPC. En nee, belangrijk is het niet, maar als je een vraag stelt mag je op z'n minst een goed antwoord verwachten!

Maar als jij het zo volslagen onbelangrijk vindt om te weten waar onderhoudswerkzaamheden voor zijn, misschien ben jij dan wel bereid op UPC even te vragen of ze willen stoppen met in hun brieven te zetten dat je informatie kunt vragen over het onderhoud.

dhc

Je weet duidelijk niet waar je over praat
Voor iemand die zich "Kabelaar" noemt is het redelijk onnozel deze opmerking te plaatsen..
Digitale TV is n het gehele verspreidingsgebied van UPC beschikbaar....maar natuurlijk niet als je in een hutje op de hei woont...

En een grote bek van iemand die zijn eerste posting plaats is voor mij een hele uitdaging!

Kabelaar

Punt 1, ik woon echt niet ergens in een achter-af buurt maar in een dorp met 12.000 inwoners, terwijl in dorpen rondom ons van gelijke grootte in sommige al wel digitale TV aanwezig is, en punt 2, hoewel analoge TV, internet, en telefoon van UPC hier beschikbaar is omdat ik binnen het verspreidingsgebied zit, is digitale TV is hier NIET beschikbaar. En als jij meent te moeten beweren dat het hier wel beschikbaar is terwijl het duidelijk niet zo is, dan dringt het blijkbaar niet helemaal tot je door, daar kan ik je verder ook niet bij helpen. Het heeft dus geen zin dat je nog reageert, want je draagt wat mij betreft niet echt bij aan het topic, waar het onderwerp om gaat - de voorlichting van UPC. Hoort het niet bij de regels dat je je op het onderwerp moet richten? Een vriendelijk verzoek dat dan ook te doen.

En dan nog wat: Je opmerking "voor iemand die zich kabelaar noemt" toont aan dat je wel erg snel conclusies trekt, want je opmerking toont aan dat je denkt dat ik die naam gekozen omdat ik denk verstand van zaken te hebben. De reden waarom ik die naam gekozen heb, is niet omdat ik voorgeef daar verstand van te hebben, maar gewoon omdat ik kabel heb. Nu weet je ook weer dat er tig redenen kunnen zijn waarom voor een bepaalde naam gekozen wordt.

dhc

12.000 inwoners....wat een gat, kan me voorstellen dat UPC daar geen geld insteekt....
En verder denk je maar wat je wilt, ik ga nu via mijn digitale UPC kanaal een mooie film bekijken en daarna via datzelfde snelle net, nog even internetten. Misschien zal ik later op de avond via dat supersnelle UPC-internet nog even op je plattelands-berichtjes reageren....

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Goh, jij moet als "ambtenaar" ook vaak en veel werken hier he?

Wat is jou beroep eigenlijk? Kabeltrekker bij UPC? :lol: Oh, nee dat is niet rijks he?

Wat een stompzinnige opmerkingen maak jij zeg!

dhc

Stomme vragen krijgen de reacties die ze verdienen!

Enne. mischien maak ik wel meer uurtjes per week dan jij......

En stoor me verder niet, ben via het DIGITALE net van UPC een spannende film aan het kijken! (Heb nu plaspauze, kan met DIGITALE TV)

Hans*2

Ongelezen bericht door Hans*2 »

Ambtenaar van onze centen zeker

en de plas pauze van aldi bier?

G7

Komt me zo bekend voor he!!! :shock:

Nee, ik hoef gelukkig niet meer zoveel te werken. Dat mag jij doen!!!
.
Maarre.... heeft joepiecie dan ook al digitaal net? Wist ik niet. Ook maar eens om vragen dan. Oh nee, heb het al 2 x gratis uit mogen proberen, maar het beviel me niet, herinner ik me nu.

Nou, veel plezier hoor dhc. Waar staat dat eigenlijk voor?

dhc

Ambtenaar van onze centen zeker

en de plas pauze van aldi bier?
Wel even leestekens gebruiken hoor, heb al gelezen dat dat heel moeilijk voor je is...

Ambtenaar, altijd van andermans centen, de overheid is geen commercieel bedrijf!

En aldi? Ik mag van mijn salaris bij AH shoppen, niet voor iedereen weggelegd....

Prettige paasdagen alvast, weer VIER dagen vrij!

dhc

Waar staat dat eigenlijk voor
Dirk Hendrik Cornelis
De Harde Concurrent
De Hebberige Concubine

Bedenk maar wat, lekker belangrijk ook....

agro

Ongelezen bericht door agro »

Stomme vragen zijn er niet, stomme oftewel domme antwoorden wel. :wink:

dhc

Ik zat al te wachten op je reactie! Het gaat weer over UPC en hup, daar is agro weer....
Voor jullie gemoedsrust sla ik deze topic maar over, leidt nergens toe....
Een mening is een mening is een mening is een mening....

G7

Domme Holle Cocosnoot.

Wanneer je overbluft wordt, hou je er mee op en ga je weer verder op andere topics om daar je stompzinnige opmerkingen en commentaren te plaatsen.

Hopenlijk ga je nu even een poosje genieten van je vrije dagen en zien we je voorlopig niet meer.

Huur lekker bij UPC een paar leuke filmpjes en ga genieten.

dhc

Nog even een afterburner:

Staat die 7 in je naam voor het aantal hersencellen of voor je IQ?
Als jij de discussie nog wilt voortzetten, ga je gang! Gaan we even kijken wie het langst deze idiote topic blijft vullen!
Daag me maar uit!
En ambtenaren werken ook op Feestdagen! Voor jou wellicht en verrassing?

Enne...het is Kokosnoot.....

G7

Prettige paasdagen alvast, weer VIER dagen vrij!
Nee hoor De Heer Cornelis..... ik heb helemaal geen zin om met figuren als jou te discusseren. Doe liever andere leuke dingen.

Zeg hierbij... inderdaad een heel laag IQ en hersencellen heb ik niet, dus ook geen 7. Die 7 staat.... voor jou een vraag, voor mij een weet, net als jou naam.

Jij ook vrolijk pasen. :lol: Denk om je cholesterol.

Zullen we het hier maar bij laten dan? Geniet van je UPC en mocht je Henri zien... doe hem de groeten.

dhc

Wanneer je overbluft wordt, hou je er mee op
En nu zelf stoppen? Zwak hoor......

Gesloten