LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wachttijd 0900 nummer

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
menan

Wachttijd 0900 nummer

Ongelezen bericht door menan »

Ik heb een proefabonnement genomen van 30 dagen op digitenne. Gekocht bij de primafoon. alleen de kanalen Ned 1,2 en 3 werken. Ik heb geen zin om een duur 0900 (45c) te bellen. I besluit er maar weer van af te zien. Dan ben ik toch verplicht een 0900 nummer te bellen en sta vervolgens 20 minuten in de wacht. Daarna krijg ik een medewerker die mij verteld dat ik nog niet in het systeem zit en dat ik later maar weer terug moet bellen. Ik heb toch duidelijk gezien dat ik in het systeem ben ingevoerd. Ik denk dat dat een gratis proeftijd ook echt gratis moet zijn, anderzijds is het gewoon niet gratis en dus consumentenbedrog. Wie doet hier wat aan. Radar?

jelle.

Re: Wachttijd 0900 nummer

Ongelezen bericht door jelle. »

Breng het gewoon terug bij de betreffende Primafoon (neem kassabon en contract mee)? Kost je geen enkel "duur 0900 nummer".

GoldenIndy

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Heb je uberhaupt Digitenne wel geinstalleerd? Dan krijg je het nl. ook dat alleen 1,2 en 3 werken.

menan

Ongelezen bericht door menan »

In de primafoon vertelde men mij dat ik moest bellen naar de KPN om hem terug te mogen bezorgen. Dit kon volgens de verkoper niet direct.

En ja, uiteraard heb ik hem geïnstalleerd. Ik zou niet weten wat er verkeerd is gegaan. Bedankt voor de tip :)

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

In de primafoon vertelde men mij dat ik moest bellen naar de KPN om hem terug te mogen bezorgen. Dit kon volgens de verkoper niet direct.
Nou dat is in ieder geval onzin, dat hebben ze dan waarschijnlijk alleen maar gezegd om er voor te zorgen dat zij het (vrij omslachtige) retourproces niet op zich hoeven te nemen.

Gesloten