LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat te doen met TV tuner na opzegging?
-
Wat te doen met TV tuner na opzegging?
Hallo,
Per januari heb ik mijn KPN ITV opgezegd. Aangezien de tuner aangeschaft moest worden bij het aangaan van het abonnement vraag ik me af wat ik hier straks mee moet.
Zonder een aansluiting van KPN kan je er niks meer mee toch?
THanx!
Per januari heb ik mijn KPN ITV opgezegd. Aangezien de tuner aangeschaft moest worden bij het aangaan van het abonnement vraag ik me af wat ik hier straks mee moet.
Zonder een aansluiting van KPN kan je er niks meer mee toch?
THanx!
-
Re: Wat te doen met TV tuner na opzegging?
Je hebt dus een huurtuner? Ik heb eigenlijk geen idee of dat terug moet, je hebt er wel 89.95 voor betaald (of je moet meegedaan hebben aan de actie dat je dit geld terug kreeg)
Ik kan weleens kijken.
Ik kan weleens kijken.
-
Nee het is geloof ik gewoon een koop tuner. Ik heb het startpakket gekocht voor 149,95. Volgens mij heb ik destijds ooit 50,- korting terug gestord gekregen.
-
Oeps, sorry verkeerd gelezen. Ik dacht dat je Digitenne had, je hebt dus interactieve TV. Dat pakket koop je idd voor 149,95 en dan krijg je idd 50 euro korting dus uiteindelijk betaal je 99,95. Zover ik weet kun je dat gewoon houden. Hij is van jou. Of je er iets mee kunt zonder een KPN abonnement durf ik je niet te zeggen.
Misschien kun je de tuner verkopen op een site als Marktplaats,
De tuner is verder goed en staat niet geregistreerd op één adres,
Misschien wil een familielid of kennis of collega deze van u overkopen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
De tuner is verder goed en staat niet geregistreerd op één adres,
Misschien wil een familielid of kennis of collega deze van u overkopen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Als je minder als nieuwe vraagt is het voor iemand met defecte tuner zowel deze als die van digitenne leuk om te kopen!
Laat ze maar bieden en er is voldoende vraag naar dit soort producten, soms willen ze er 2 en dat vind KPN niet zo leuk.
Laat ze maar bieden en er is voldoende vraag naar dit soort producten, soms willen ze er 2 en dat vind KPN niet zo leuk.
-
Tuurlijk Dirk...
Dat apparaat is inderdaad gewoon in je bezit en zonder ITV abonnement kun je er niet zoveel mee nee.
Vervelende is ook dat je hem (denk ik) tweedehands niet verkocht krijgt, omdat een klant bij het aanvragen van een ITV abonnement automatisch een nieuwe tuner/recorder/hoe-je-het-ook-wil-noemen koopt...
Vervelende is ook dat je hem (denk ik) tweedehands niet verkocht krijgt, omdat een klant bij het aanvragen van een ITV abonnement automatisch een nieuwe tuner/recorder/hoe-je-het-ook-wil-noemen koopt...
Jelle en Golden...
Als je een 2e tuner wilt kan dit vermoedelijk wel.
Ook als jou apparaat kapot is hoef je niet duur bij KPN te kopen en meestal sneller.
Marktplaats aanbieders zijn meestal ook zondag bereikbaar.
Zo kocht ik op Zondagavond een modem binnen 30 minuten, en dat kan geen enkele winkel!
Als je een 2e tuner wilt kan dit vermoedelijk wel.
Ook als jou apparaat kapot is hoef je niet duur bij KPN te kopen en meestal sneller.
Marktplaats aanbieders zijn meestal ook zondag bereikbaar.
Zo kocht ik op Zondagavond een modem binnen 30 minuten, en dat kan geen enkele winkel!
Voor een tweede tuner zou het inderdaad theoretisch moet kunnen, let er alleen op dat die tuner wel nog een deel van je bandbreedte wegkaapt.