Ik heb al enige tijd problemen met T-Mobile.
Het opnemen van herhalende opnames werkt niet.
Heb al een aantal keren nieuw apparatuur gehad maar het werkt nog steeds niet.
Ben al weken bezig maar het werkt nog steeds niet. .
Al meerdere keren contact gehad met de klantenservice.
Wanneer kan ik bij T-Mobile weg omdat het niet werkt?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weg bij provider
Re: Weg bij provider
Hangt er van af, als je originele contractduur hebt voldaan, meestal één of twee jaar, dan heb je een maand opzegtermijn. Dat kan je zelf gauw genoeg zien in je contract. Als je nog in die contracttermijn zit, is het een kwestie van je provider schriftelijk op de hoogte stellen, en daarvoor kan je ook een voorbeeldbrief hier vinden.ErwinTiemes schreef: ↑19 jan 2021 10:18Ik heb al enige tijd problemen met T-Mobile.
Het opnemen van herhalende opnames werkt niet.
Heb al een aantal keren nieuw apparatuur gehad maar het werkt nog steeds niet.
Ben al weken bezig maar het werkt nog steeds niet. .
Al meerdere keren contact gehad met de klantenservice.
Wanneer kan ik bij T-Mobile weg omdat het niet werkt?
Bedenk wel, er zit wel een proportionaliteitsprincipe in, als al het andere van je abonnement, bijvoorbeeld internet(snelheid), bellen, normaal tv kijken, de rest van de functionaliteit van de decoder etc allemaal goed werkt, is er nog wel een discussie mogelijk of dit kleine onderdeeltje ervan, nl het enkel niet kunnen opnemen van herhalende opnames, zo'n forse stap kan rechtvaardigen.
Re: Weg bij provider
Opnemen van herhalende opnames, wat moet ik me daarbij indenken? U hebt dus een herhaalde opname klaarstaan, die iedere week een serie opneemt? En die opname, die wilt u nog eens opnemen? Of werken de herhaalde opnames niet?