Halverwege januari hebben wij via Planet een aanvraag gedaan voor Interactieve tv van KPN, dit zou een uitbreiding zijn op ons internet abonnement. Wat schetste onze verbazing toen wij de bevestiging van Planet in de bus kregen bleek de contracttant naam aangepast te zijn naar mijn naam i.p.v. de naam van mijn partner welke de contracttant is, direct contact opgenomen met Planet en zij verwezen mij weer naar KPN omdat die de naam aangepast zouden hebben. Die gaven toen aan dat we het pakket maar even af moesten wachten en dat de contracttant naam dan wel aangepast zou kunnen worden, en de mervouw kon mij ook direct melden dat de verzending plaats zou vinden op 20 januari. Omdat wij het geen prettig idee vonden dat de contracttant naam niet overeen kwam met de bankrekening waar de incasso op plaats zou vinden hebben wij de aanvraag geannuleerd bij een niet al te vriendelijke mevrouw. Van deze annulering hebben wij ook een bevestiging ontvangen. Wel werd er nog even 8.95 euro van onze afrekening afgeschreven, wij hebben dat laten storneren en kregen toen direct een automatische mail van Planet dat als wij niet voor een bepaalde datum dit bedrag zouden betalen onze internetdiensten stop gezet zouden worden. Maar weer gebeld met Planet in dit geval en het bleek dat de aanvraag voor interactieve tv niet geheel correct geannuleerd was, ik heb toen een bevestiging gevraagd van deze correctie en annulering en deze zou dus ook gestuurd worden.
Op 4 februari hebben wij de Interactieve tv op de website van KPN aangevraagd en ook een email ontvangen met de bevestiging van deze aanvraag en met de vermelding dat wij het pakket binnen 5 weken thuis konden verwachten. Zo ver zo goed zou je denken.... Op 12 februari ontvangen wij echter weer een brief van Planet , wij dachten dat het eindelijk de bevestiging was van het gesprek over de 8.95 euro maar het was een brief waarin vermeld werd dat vanwege technische redenen het niet mogelijk was om Interactieve TV te leveren op ons adres..... Direct maar weer contact opgenomen met KPN hoe het kon dat wij een brief van Planet ontvangen bij een aanvraag welke wij vioa KPN gedaan hebben. Volgens KPN hadden wij helemaal geen aanvraag online gedaan voor interactieve tv gedaan en moest ik toch echt bij Planet zijn voor meer informatie. Dus maar weer met het 10ct per minuut Planet nummer gebeld en nou het gesprek wat ik toen heb gehad is echt te erg voor woorden, als een call center medewerker tegen je zegt als je vraagt of je even uit mag praten: Nee Jij moet mij nou eens uit laten praten, en als je niet luistert dan hang ik je op en als je dan een naam vraagt krijg je toe horen, je luistert niet he, laterz, en de verbinding wordt verbroken kun je je voorstellen dat je hier op zijn zachts gezegd not amused over bent. Dus maar weer een klacht mail naar KPN en Planet gestuurd maar natuurlijk van KPN weer een nietszeggend antwoord ontvangen en van Planet nog geen antwoord.
Ik vraag mij af of er mensen zijn die ook zo een slechte ervaring hebben gehad of dat wij in dit geval te maken hebben met de wet van Murphy.....Wij hebben in elk geval de moed maar opgegeven om Interactieve tv aan te vragen !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wel eens Interactieve TV van KPN aan willen vragen ?
Re: Wel eens Interactieve TV van KPN aan willen vragen ?
Jullie hebben niet te maken met de wet van Murphy, maar de wet van KPN, en die is nog een graadje erger.
Van elk product van KPN wat ik aanvroeg (buiten de vaste telefoon) hebben ze de aanvraag weten te verknallen.
Onlangs heb ik de vaste lijn ook opgezegd en werd als dank nog even bestolen. Men bracht kosten in rekening voor "vervroegde opzegging huurtoestellen" terwijl ik in geen 25 jaar iets gehuurd heb, het rechtzetten hiervan heeft meer gekost aan telefoonkosten (0900 helpdesk) dan het foutieve bedrag was.
Na deze trap na wil ik nooit meer iets met KPN te maken hebben.
Was vroeger UPC koploper in de lijst van meest gruwelijke bedrijven (niet dat ze er nu uit zijn hoor), KPN staat nu ver boven UPC.
Van elk product van KPN wat ik aanvroeg (buiten de vaste telefoon) hebben ze de aanvraag weten te verknallen.
Onlangs heb ik de vaste lijn ook opgezegd en werd als dank nog even bestolen. Men bracht kosten in rekening voor "vervroegde opzegging huurtoestellen" terwijl ik in geen 25 jaar iets gehuurd heb, het rechtzetten hiervan heeft meer gekost aan telefoonkosten (0900 helpdesk) dan het foutieve bedrag was.
Na deze trap na wil ik nooit meer iets met KPN te maken hebben.
Was vroeger UPC koploper in de lijst van meest gruwelijke bedrijven (niet dat ze er nu uit zijn hoor), KPN staat nu ver boven UPC.