LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie erkent dit analoog van UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
linda12

Wie erkent dit analoog van UPC

Ongelezen bericht door linda12 »

Ik weet het niet de laatste tijden sinds woensdag was het beeld heel erg goed. Donderdag begonnen er storingen op te treden zwarte verticale strepen.

Het is namelijk zo op de TV is het beeld regelmatig goed. Maar mijn probleem is ned 1 en ned 2 en ned 3 zijn altijd super goed en SBS 6 en NET5. Nou das is ook niet alles ned 1, 2, 3 beginnen ook al te ergen met die beelden en al die andere zenders...

Maar rtl 4 heeft bij mij regelmatig problemen. Ik zie zwart verticale strepen, maar het is niet zo goed. In de avond is dan weer goed en dan af en toe slecht.

Vooral in Amsterdam ik weet niet wie er meer last van heeft... Laat het mij graag weten...

Reageer mensen.

GR,linda

Rolandroland

Re: Wie erkent dit analoog van UPC

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Hola,

Bij mijn broer heb ik laatst de strepen probleem opgelost door de radio te gaan ontkoppelen van het kabel net. Maar dan heb je geen radio ontvangst meer van de kabel. Dit opgelost door de kabel te gaan vervangen en het probleem was opgelost. Soms kan het ook de vidEO recorder zijn maar dat lijkt me niet bij jou het geval.

Wij hebben 10 jaar lang slecht beeld gehad, ze hadden ooit belooft om het kabel net 24 uur per dag op te gaan meten want soms was het signaal sterk en soms zwak. Als ze bij jou langs komen en op dat moment het signaal goed is moet jij voorrij kosten betalen!

Wat doet UPC?

Zij meten alléén het signaal (hoeveel dB het is) op aan de hand daar van wordt bepaald dat jij voorrij kosten moet betalen. En volgens mij kijken ze niet naar stoor producten..... Dus als RTL 4 op zwart staat en het signaal is 60dB voldoet het aan de eisen........

Gesloten