| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie kan mij helpen? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
Wie kan mij helpen? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
Ben je tussen de 16 en 35 jaar en maak je gebruik van YouTube, Netflix, Uitzending Gemist, HBO of een andere vorm van Video on Demand? Vul deze enquête in: http://bit.ly/1rzz1Mb
Het zal ongeveer 5 minuten duren. Je zal me er superblij mee maken
Groet,
Kevin
Re: Wie kan mij helpen? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
"audiovisueel kijkgedrag"???
Even naar het juiste forum verplaatsen dan maak je meer kans op reacties.
Even naar het juiste forum verplaatsen dan maak je meer kans op reacties.
Als iemand me eeuwig dankbaar is neem ik die moeite natuurlijk, succes ermee, hij is ingevuld 
tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen......voor deelname aan deze enquête dient uw leeftijd tussen de 16 en 35 jaar te zijn...
-
witte angora
Uhmm... Ik vermoed dat de dankbaarheid aan jou niet besteed is? Net zomin als het aan mij besteed is trouwens.encore schreef:tja, wat zal ik daar nou eens op zeggen......voor deelname aan deze enquête dient uw leeftijd tussen de 16 en 35 jaar te zijn...
Nou ja, als je gewoon weleens op Youtube kijkt, net zoals ik, dan kun je ook helemaal niks aangeven want de enquêtemaker gaat er maar vanuit dat je gelijk een zware gebruiker bent die ook nog eens gebruik maakt van alle mogelijkheden die er zijn. Nou...da's niet zo. en dat je niet zo jong mag zijn, daar kom je pas op het laatst achter. Echt een hele slechte enquête die eigenlijk niet nodig is omdat de maker zijn uitkomst al klaar heeft.