| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo 0900-1884 niet klantvriendelijk en geen wachttijd ind.
-
BBrusselers
Ziggo 0900-1884 niet klantvriendelijk en geen wachttijd ind.
Ik belde vandaag Ziggo 0900-1884. Er was namelijk iets mis gegaan met de Finbox van ABN.
Hierdoor was de betaling van vorige maand niet gelukt en ik wilde regelen dat er een automatische incasso kwam. (10:45 25 maart 2013 eindcijfers tel nr van mij: 70231)
Het nummer kost 10 cent per minuut en ik heb begrepen dat er een team van 1000 mensen achter zit.
Na een langzaam menu kom je in de wachtrij. Zonder wachttijd indicatie! Ik vind dat het klantvriendelijk is om een wachttijd indicatie te geven als je meer betaald dan het locale tarief.
Deze man van de klantenservice kon niets doen. Er kon geen automatische incasso geregeld worden en er was pas na 3 weken een mogelijkheid om het wel te doen. Eerst moest Finbox afgezet worden door mij. Dit werd op een belerende en klant-onvriendelijke manier verteld. Ik gaf aan hierover een klacht in te willen dienen. Hierover ging de man in discussie. Ik kreeg vervolgens geen mogelijkheid om een klacht in te dienen.
Toen werd er gevraagd of ik nog vragen of opmerkingen had. Ik zei dat ik het netjes zou vinden wanneer er een wachttijd indicatie zou zijn. Hier ging meneer uitgebreid over in discussie. Dat vond ik zeer ongepast. Aangezien ik de moeite neem om het product van Ziggo feedback te geven.
Kortom jammer van die 1euro50 en ik eigenlijk wil ik die 1euro50 wel terug.
Hierdoor was de betaling van vorige maand niet gelukt en ik wilde regelen dat er een automatische incasso kwam. (10:45 25 maart 2013 eindcijfers tel nr van mij: 70231)
Het nummer kost 10 cent per minuut en ik heb begrepen dat er een team van 1000 mensen achter zit.
Na een langzaam menu kom je in de wachtrij. Zonder wachttijd indicatie! Ik vind dat het klantvriendelijk is om een wachttijd indicatie te geven als je meer betaald dan het locale tarief.
Deze man van de klantenservice kon niets doen. Er kon geen automatische incasso geregeld worden en er was pas na 3 weken een mogelijkheid om het wel te doen. Eerst moest Finbox afgezet worden door mij. Dit werd op een belerende en klant-onvriendelijke manier verteld. Ik gaf aan hierover een klacht in te willen dienen. Hierover ging de man in discussie. Ik kreeg vervolgens geen mogelijkheid om een klacht in te dienen.
Toen werd er gevraagd of ik nog vragen of opmerkingen had. Ik zei dat ik het netjes zou vinden wanneer er een wachttijd indicatie zou zijn. Hier ging meneer uitgebreid over in discussie. Dat vond ik zeer ongepast. Aangezien ik de moeite neem om het product van Ziggo feedback te geven.
Kortom jammer van die 1euro50 en ik eigenlijk wil ik die 1euro50 wel terug.
-
VioletPrue
Re: Ziggo 0900-1884 niet klantvriendelijk en geen wachttijd ind.
Tja, de één vindt het klantvriendelijk, de ander stoort zich er aan.BBrusselers schreef:Ik belde vandaag Ziggo 0900-1884. Er was namelijk iets mis gegaan met de Finbox van ABN.
Ikzelf wordt er gek van om om de minuut te horen hoe lang ik nog moet wachten, want het klopt toch nooit.
Kunt u toch via de site doen, dat hoeft u de man waarover u de klacht in wilt dienen toch niet te vragen?BBrusselers schreef:Deze man van de klantenservice kon niets doen. Er kon geen automatische incasso geregeld worden en er was pas na 3 weken een mogelijkheid om het wel te doen. Eerst moest Finbox afgezet worden door mij. Dit werd op een belerende en klant-onvriendelijke manier verteld. Ik gaf aan hierover een klacht in te willen dienen. Hierover ging de man in discussie. Ik kreeg vervolgens geen mogelijkheid om een klacht in te dienen.
Dus u verwacht dat u feedback geeft, maar geen reactie terug krijgt?BBrusselers schreef:Toen werd er gevraagd of ik nog vragen of opmerkingen had. Ik zei dat ik het netjes zou vinden wanneer er een wachttijd indicatie zou zijn. Hier ging meneer uitgebreid over in discussie. Dat vond ik zeer ongepast. Aangezien ik de moeite neem om het product van Ziggo feedback te geven.
En wat is uitgebreid in discussie gaan?
Legde hij soms uit waarom ze het niet hadden?
Was zijn toon naar, wat was het probleem?
Die € 1,50 (nog snel!) zijn kosten voor de klantenservice.BBrusselers schreef:Kortom jammer van die 1euro50 en ik eigenlijk wil ik die 1euro50 wel terug.
U heeft contact gehad met de klantenservice.
Geen reden dus om uw geld terug te krijgen.
Dat u dat wìlt is wat anders.
Ik wil graag de staatsloterij winnen, maar dat zal net zo min gebeuren als dat u uw € 1,50 terug krijgt...
Waarom geen 1200 (Gratis) gebeld ?
Dat zou kunnen vandaar dat ik het ook vroeg
.
Veel mensen weten het ook niet vandaar.
Veel mensen weten het ook niet vandaar.
-
Ziggowebteam
- verified
Hallo BBrusselers,
Het is inderdaad niet netjes dat mijn collega zo met je feedback overweg is gegaan. We waarderen het heel erg als onze klanten ons feedback geven op onze producten en diensten. We zullen daarom je punten zeker mee nemen.
Zou je daarnaast je postcode en huisnummer via een privébericht willen sturen dan zal ik dit ook met de desbetreffende collega, de je hebt gesproken, bespreken.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Het is inderdaad niet netjes dat mijn collega zo met je feedback overweg is gegaan. We waarderen het heel erg als onze klanten ons feedback geven op onze producten en diensten. We zullen daarom je punten zeker mee nemen.
Zou je daarnaast je postcode en huisnummer via een privébericht willen sturen dan zal ik dit ook met de desbetreffende collega, de je hebt gesproken, bespreken.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex