LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo abonnement

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
alfredohcaw

ziggo abonnement

Ongelezen bericht door alfredohcaw »

Ik heb een vraag..
ik heb digitale televisie van ziggo . Ik betaal voor pluspakket 9,95 en sport 1 14,95 .. dit is samen 24,90
Verder heb ik een internetabonnement a 29,95 pm.
Kosten per maand 54,90
Ik heb hier geen probleem mee..maar elk kwartaal wordt er nog eens 48,95 afgeschreven. Volgens ziggo is dit mijn analoge abonnement Z1 ..maar ik heb al digitaal! dan hoef ik toch niet nog eens apart een analoog abonnement te betalen? Ik heb maar 1 televisieaansluiting, dit voor de volledigheid.
Wie helpt me uit de brand?

LeoZ

Re: ziggo abonnement

Ongelezen bericht door LeoZ »

@ alfredohcaw:

U heeft zowiezo een ANALOGE tv aansluiting nodig om de (Ziggo) decoder aan te kunnen sluiten, daarbij kunt u óók analoge tv blijven kijken.
Indien u alleen het standaard Digitale Ziggo pakket had genomen betaalt u niets extra, het bedrag blijft dan het zelfde als het analoge pakket; maar u wilde het Totale digitale pakket en dat kost dan €9,95 p.mnd EXTRA!

Conclusie:: U moet dus altijd de analoge aansluiting betalen, het bedrag blijft hezelfde indien u alleen het standaard digitale pakket neemt (dat kost dan niets extra), mááer u heeft een EXTRA pakket.

Bovenstaande kunt u ook navragen bij ZIGGO... :!:

alfredohcaw

Ongelezen bericht door alfredohcaw »

maar ik betaal geen 9,95 extra, maar 15.90...

LeoZ

Ongelezen bericht door LeoZ »

JA... die €15,90 is de prijs voor de ANALOGE aansluiting die bij u uit de muur komt van Ziggo.

Dat moet immers ALTIJD betaald worden.
U kon in de voorwaarden van Ziggo lezen en ook op de site van Ziggo dat u zowiezo een analoge aansluiting nodig heeft om daar de digitale decoder aan te sluiten.

Een digitale decoder decodeert c.q. "vertaalt" de digitale signalen uit de analoge aansluiting, dus die analoge aansluiting is echt nodig.

Bij een STANDAARD digitaal pakket van Zigggo betaald u NIETS extra... dan blijft het : €15,90 per maand, wat u altijd moet betalen.

Maar u wilde daarbij als EXTRA... het digitale TOTAAL pakket en dát kost €9,95 per maand extra!... €15,90 standaard + €9,95 voor het digitale totaal pakket (met veel extra tv- en radio zenders)... Duidelijk?

lammi

Ongelezen bericht door lammi »

klopt leo. die 15,90 staat nu trouwens op de factuur, zag ik. werd voorheen altijd apart ingehouden.

Gesloten