Tijden ging het goed met de digitale tv. Alle kanalen werkten na behoren. Vorige weeg echter wilde ik een programma bekijken op de
BRT. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik op het beeldscherm de mededeling dat er geen signaal was. Op dat moment dacht ik dat ze ergens mee bezig waren. Ik heb vervolgens alle kanalen gecontroleerd. Ik kwam tot de ontdekking dat voor de navolgende zenders geen signaal beschikbaar was tw: Belg I en 2; CNN; TV Noord; TV Friesland alsmede het eigen info kanaal van ZIGGO. Hierop een aantal emailtjes naar de klantenservice verzonden, echter tot op heden geen enkele reactie terug ontvangen. Op vrijdag gebeld met ZIGGO. Diverse vragen werden er gestel omtrent de aansluiting. Aangezien ik nog een tv in een andere kamer heb staan, welke is aangesloten middels een versterker, werd medegedeeld dat ik deze versterker er tussen uit moest halen. Dit heb ik natuurlijk gedaan, doch zonder gunstig resultaat. Vervolgens afgelopen zaterdag nogmaals gebeld met de technische dienst. Mij werd vervolgens mede gedeeld dat de signaalsterkte niet voldoende was en dat ze de klacht/storing in behandeling zouden nemen. Echter het hele weekend bleef ik verstoken van bovenvermelde zenders terwijl ik deze, muv de regionale zenders, TV Noord en Friesland wel analoog duidelijk kon ontvangen. In mijn directe omgeving (buren) hadden dezelfde klacht en wisten ook niet hoe ze hier mee aan moesten. Deze mensen hadden ook al met ZIGGO gebeld, maar telkens werden er andere suggesties aan gedragen, wat nergens op leek.
Hedenmorgen nogmaals naar ZIGGO gebeld. Ik heb eerst gevraagd of er klachten waren binnen gekomen omtrent dit euvel. Er was bij betrokken persoon niets van bekend. Ook was mijn klacht afgelopen zaterdag, niet in een bestand opgenomen. Derhalve is niets mee gedaan. Deze meneer deelde mij mede dat het mogelijk aan de aan-sluiting zou liggen. Van het opwaarderen van een signaalsterkte was bij hem niet bekend. Foutief geïnformeerd. Het zou wel aan de bekabeling binnenshuis liggen volgens hem. Daarom is het wel vreemd dat er meerdere mensen met hetzelfde euvel zitten opgescheept. Hij kon wel een monteur sturen(Voorrijkosten €35,00 + uurloon dienden door mij te worden voldaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO digitale tv
-
Re: ZIGGO digitale tv
ik heb het pakket internet tv en telefonie
met uizondering van het tv gaat de rest van de producten redelijk
maar om terog te komen op tv
ik heb al bijna anderhalf jaar dat pakket dat ik nog had uit gebreid met een paar zenders waar ik ook meer voor betaal.
maar dat het wat meer kost is niet het probleem.
maar dat men zonder mij te vragen of mede te delen halen ze gewoon een zender weg.waar ik wel extra voor betaal
maar ook met een paar zenders waar ik ook meer voor betaal
heb ik steeds vaker een slechte tot geen onvangst en dat gaat zo een paar weken door ik zou willen dat men of zorgt dat ik allees weer normaal kan ontvangen en anderes wens ik korting in mijn pakket
want men neemt mij iets af van waar ik voor betaal dat is in mijn ogen diefstal.of moet ik ervoor naar de politie stappen om hun aan te klagen wegens diefstal?
met uizondering van het tv gaat de rest van de producten redelijk
maar om terog te komen op tv
ik heb al bijna anderhalf jaar dat pakket dat ik nog had uit gebreid met een paar zenders waar ik ook meer voor betaal.
maar dat het wat meer kost is niet het probleem.
maar dat men zonder mij te vragen of mede te delen halen ze gewoon een zender weg.waar ik wel extra voor betaal
maar ook met een paar zenders waar ik ook meer voor betaal
heb ik steeds vaker een slechte tot geen onvangst en dat gaat zo een paar weken door ik zou willen dat men of zorgt dat ik allees weer normaal kan ontvangen en anderes wens ik korting in mijn pakket
want men neemt mij iets af van waar ik voor betaal dat is in mijn ogen diefstal.of moet ik ervoor naar de politie stappen om hun aan te klagen wegens diefstal?
Ook ik heb 6 weken lang met veel plezier naar ziggo HD doigitaal gekeken,eerst alles zenders,maar toen was de priview voorbij (dat kan na 6 weken )maar toen kreeg ik helemaal geen zenders meer ook niet de zenders (Z1)waar ik mij op geaboneerd had.
gebeld,Uw huis staat niet bij ons vermeld,kan kloppen het is een nieuw huis in een nieuwe straat,maar nu na 4 weken 10 tallen telefoontjes en e-mail,wordt je van alle kanten gezecht dit nummer moet je bellen dat nummer moet je bellen,zelf verwijzen ze je door naar de kabel leggers
aanstuitingen.nl maar die vertellen er NIETS meetemaken te hebben,
ik wil alleen een nieuwe kaart met het abonement Z1 of dat ze mijn abonement opwarderen ,moet niet moeiliujk zijn.
groetjes :Anton Halsema
De Rank 9c (Bestaat echt)
9902 CW Appingedam
gebeld,Uw huis staat niet bij ons vermeld,kan kloppen het is een nieuw huis in een nieuwe straat,maar nu na 4 weken 10 tallen telefoontjes en e-mail,wordt je van alle kanten gezecht dit nummer moet je bellen dat nummer moet je bellen,zelf verwijzen ze je door naar de kabel leggers
aanstuitingen.nl maar die vertellen er NIETS meetemaken te hebben,
ik wil alleen een nieuwe kaart met het abonement Z1 of dat ze mijn abonement opwarderen ,moet niet moeiliujk zijn.
groetjes :Anton Halsema
De Rank 9c (Bestaat echt)
9902 CW Appingedam
-
Tros Radar.
Naar aanleiding van Uw Ziggo uitzendingen, wil ik de volgende (ook aan Ziggo verstuurde) klacht aan u melden.
Op de factuur van 26 aug. is ten onrechte door Ziggo de post voor Eredivisie Live opgenomen. 8 Sept. 2008 heb ik gesproken met Mvr. Ramsja over deze onterechte factuur.
MIJ IS TOEN BELOOFD DAT HET BEDRAG (€9,95) OP DE FACTUUR VAN OKTOBER IN MINDERING GEBRACHT ZOU WORDEN.
Echter in oktober heeft de mij toegezegde restitutie NIET plaatsgevonden.
Ik heb dit direct via het klantenservice systeem aan Ziggo gemeld, omdat ik er telefonisch niet doorheen kon komen.
Hiervan heb ik een bevestiging gekregen onder nummer "PC4907" met de toezegging "U krijgt zo spoedig mogelijk bericht.
Tot op heden dus mooi niets !!!
Wat schetst mijn verbazing, de factuur die vandaag (26 nov. 2008) binnenkomt, staat weer vrolijk het abonnement Eredivisie opgevoerd !!!
Dit is nu dus de tweede keer !!! Dus al bijna 20 Euro !!!!!!
Is dit een foutje of DIEFSTAL !!!
Vriendelijke groeten
Aad Putter
Naar aanleiding van Uw Ziggo uitzendingen, wil ik de volgende (ook aan Ziggo verstuurde) klacht aan u melden.
Op de factuur van 26 aug. is ten onrechte door Ziggo de post voor Eredivisie Live opgenomen. 8 Sept. 2008 heb ik gesproken met Mvr. Ramsja over deze onterechte factuur.
MIJ IS TOEN BELOOFD DAT HET BEDRAG (€9,95) OP DE FACTUUR VAN OKTOBER IN MINDERING GEBRACHT ZOU WORDEN.
Echter in oktober heeft de mij toegezegde restitutie NIET plaatsgevonden.
Ik heb dit direct via het klantenservice systeem aan Ziggo gemeld, omdat ik er telefonisch niet doorheen kon komen.
Hiervan heb ik een bevestiging gekregen onder nummer "PC4907" met de toezegging "U krijgt zo spoedig mogelijk bericht.
Tot op heden dus mooi niets !!!
Wat schetst mijn verbazing, de factuur die vandaag (26 nov. 2008) binnenkomt, staat weer vrolijk het abonnement Eredivisie opgevoerd !!!
Dit is nu dus de tweede keer !!! Dus al bijna 20 Euro !!!!!!
Is dit een foutje of DIEFSTAL !!!
Vriendelijke groeten
Aad Putter
Hallo Tros radar,
Onze facturen zijn erg hoog van het Ziggo abonnement. Daarover heb ik een mail aan Tessa gestuurd. Na vier weken kreeg ik een mail waarin stond dat ik 2 abonnementen op Eredivisie live had. Het klopt dat ik twee kaarten heb maar 1 ervan zit nog in een oude receiver die op zolder stond. Ik heb daar de kaart uitgehaald en gekeken of deze nog actief was. Alleen Ned1 maar de rest van de programma's niet terwijl ik er wel voor betaal blijkbaar. Ik heb mij ook maar 1 keer opgegeven voor Eredivisie live. Na deze mail heb ik een poging gedaan om met ze te bellen, na twintig minuten had ik contact. Er werd na onze klacht gekeken en het antwoord was dat wij twee abonnementen hadden en er dan maar 1 moesten opzeggen en hij zou mij doorverbinden met als gevolg dat we weer in de wachtrij stonden die na een half uur werd verbroken. Wat is nu de oplossing om ons teveel betaalde geld terug te krijgen en dat de administratie het ene abonnement stop te zetten?
Onze facturen zijn erg hoog van het Ziggo abonnement. Daarover heb ik een mail aan Tessa gestuurd. Na vier weken kreeg ik een mail waarin stond dat ik 2 abonnementen op Eredivisie live had. Het klopt dat ik twee kaarten heb maar 1 ervan zit nog in een oude receiver die op zolder stond. Ik heb daar de kaart uitgehaald en gekeken of deze nog actief was. Alleen Ned1 maar de rest van de programma's niet terwijl ik er wel voor betaal blijkbaar. Ik heb mij ook maar 1 keer opgegeven voor Eredivisie live. Na deze mail heb ik een poging gedaan om met ze te bellen, na twintig minuten had ik contact. Er werd na onze klacht gekeken en het antwoord was dat wij twee abonnementen hadden en er dan maar 1 moesten opzeggen en hij zou mij doorverbinden met als gevolg dat we weer in de wachtrij stonden die na een half uur werd verbroken. Wat is nu de oplossing om ons teveel betaalde geld terug te krijgen en dat de administratie het ene abonnement stop te zetten?
-
Hallo allemaal,
Wij hadden tot voor kort ook nooit problemen met Ziggo, voorheen Essent, tot het moment van opzeggen.
Ik had een abonnement op Z2 van Ziggo. Toen ik dit dus wilde veranderen in Z1 kwam de problemen pas. Wat bleek: mijn abonnement stond op het verkeerde adres geregistreerd, namelijk huisnummer 1. Wel had ik gewoon ontvangst en werd maandelijks de betaling automatisch afgeschreven. Nu ik dus op nummer 15 woon was het volgens diegene onmogelijk dat ik diegene was van dat desbetreffen abonnement, ondanks dat ik het nummer op de kaart op kon geven en alle andere gegevens. Conclusie was ik moest dus het kaartje van nummer 1 hebben meegenomen (lees gestolen) . Maar wat blijkt nummer 1 is de plaatselijke kerk??????????????
Na veel gedoe heb ik mijn abonnement maar helemaal opgezegd.
Nu maar hopen dat het alsog goed gaat. Ik ben jurist, maar zelfs ik stond nog met de mond vol tanden.
Wij hadden tot voor kort ook nooit problemen met Ziggo, voorheen Essent, tot het moment van opzeggen.
Ik had een abonnement op Z2 van Ziggo. Toen ik dit dus wilde veranderen in Z1 kwam de problemen pas. Wat bleek: mijn abonnement stond op het verkeerde adres geregistreerd, namelijk huisnummer 1. Wel had ik gewoon ontvangst en werd maandelijks de betaling automatisch afgeschreven. Nu ik dus op nummer 15 woon was het volgens diegene onmogelijk dat ik diegene was van dat desbetreffen abonnement, ondanks dat ik het nummer op de kaart op kon geven en alle andere gegevens. Conclusie was ik moest dus het kaartje van nummer 1 hebben meegenomen (lees gestolen) . Maar wat blijkt nummer 1 is de plaatselijke kerk??????????????
Na veel gedoe heb ik mijn abonnement maar helemaal opgezegd.
Nu maar hopen dat het alsog goed gaat. Ik ben jurist, maar zelfs ik stond nog met de mond vol tanden.