LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo en horizon

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
cisje74
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2015 10:02

ziggo en horizon

Ongelezen bericht door cisje74 »

Helaas hebben wij de grote fout gemaakt om bij ziggo een horizonbox te nemen met het uitgebreide tv zenders pakket. Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!! mijn man heeft ondertussen al 4x gebeld en 4x een ander antwoord gehad! de 1x was heb binnen 4 uur geregeld-dus niet. De 2x moest het binnen 48 uur geregeld zijn-dus niet!. De 3x moesten we wachten op de monteur dus dat netjes gedaan en de monteur is geweest en heeft alles door gemeten en heeft zelf de ziggo helpdesk gebeld en hij kreeg te horen dat als hij het afgemeld had dan moest het werken........ maar een dag later werkt het nog steeds niet dus maar weer gebeld en nu wordt er gezegd het moet aan komende week wel werken...... we wachten het af maar het begin mij in ieder geval goed te vervelen en ik ben van plan om te zeggen ziggo op tezeggen wegens nalatigheid.

Hebben meer mensen hier problemen mee?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door ciske »

Ziggo forum , twitter of FB al gevraagd?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door Har06 »

cisje74 schreef:Helaas hebben wij de grote fout gemaakt om bij ziggo een horizonbox te nemen met het uitgebreide tv zenders pakket. Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!! mijn man heeft ondertussen al 4x gebeld en 4x een ander antwoord gehad! de 1x was heb binnen 4 uur geregeld-dus niet. De 2x moest het binnen 48 uur geregeld zijn-dus niet!. De 3x moesten we wachten op de monteur dus dat netjes gedaan en de monteur is geweest en heeft alles door gemeten en heeft zelf de ziggo helpdesk gebeld en hij kreeg te horen dat als hij het afgemeld had dan moest het werken........ maar een dag later werkt het nog steeds niet dus maar weer gebeld en nu wordt er gezegd het moet aan komende week wel werken...... we wachten het af maar het begin mij in ieder geval goed te vervelen en ik ben van plan om te zeggen ziggo op tezeggen wegens nalatigheid.

Hebben meer mensen hier problemen mee?
al opgezegd ? geeft de provider de kans om eea te herstellen, zijn alle kabeltjes wel in orde ??

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door bprosman »

Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
nalatigheid.
"Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.

cisje74
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2015 10:02

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door cisje74 »

de monteur heeft de kabels nagekeken en die waren goed volgens hem. Bij de horizon zit geen smartcard.
Mijn man heeft inmiddels via twitter bericht gestuurd en dat hebben ze beantwoord en jaaaaaaa eindelijk werkt het dus een pluim voor de webcare van ziggo

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door ciske »

Top , geniet er van.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door olaf79 »

Har06 schreef:zijn alle kabeltjes wel in orde ??
De monteur is langsgeweest. Denk je niet dat die e.e.a. kwa kabeltjes even bekijkt?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:
Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
Denk het niet. Horizonbox heeft geen smart card nodig.
"Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.
Als het na 4x niet lukt om een klant de toegezegde diensten te leveren ben je m.i. behoorlijk nalatig.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: ziggo en horizon

Ongelezen bericht door Har06 »

olaf79 schreef:
bprosman schreef:
Nu is het zo dat we de extra zenders (waar wij voor betalen!!) via de horizonbox nog steeds niet kunnen ontvangen!
Heeft mi meer te maken met het niet (goed) geactiveerd krijgen van je smartcard.
Je smartcard nummer klopt wel met hetgeen er bij Ziggo/UPC geregistreerd staat ?
Denk het niet. Horizonbox heeft geen smart card nodig.
"Nalatig" suggereert een vorm van opzet/verwijtbaarheid.
Als het na 4x niet lukt om een klant de toegezegde diensten te leveren ben je m.i. behoorlijk nalatig.
of de klant heeft het niet goed begrepen :lol: ziggo upc hebben een redelijke klantenservice

Gesloten