beste lezers,
iedereen is inmiddels al bekend met de ellende die Ziggo heet.
ik had hoop na de uitzending van Radar dat het wel goed zou komen maar helaas.
dit is de mail die ik ze vandaag gestuurd heb.
graag hulp of advies gevraagd.
mvg,
A.M. de Groot
"ik heb zowieso het "voorval" bij Radar en Kwintes en de GGZ gemeld.
dat als eerste.
ik heb meerdere malen contact met jullie gehad dat ik een psychiatrisch patient ben bij de GGZ en heel veel dingen niet begrijp.
ik heb gevraagd om hulp om zenders uit te zoeken, ik heb gevraagd om hulp met het uitpluizen waarom de rekening zo hoog is.
ik heb meerdere malen om hulp gevraagd maar geen repliek gekregen.
vervolgens heb ik een lange periode zonder tv gezeten en nog steeds tot vandaag de dag.
vervolgens krijg ik vandaag een deurwaarder aan de deur voor een bedrag over de 500 euro !!!
lachen, ik zit in de schuldhulpverlening en nog veel meer toestanden. ik bel vandaag ziggo op en heb gesproken met een mevrouw Bhawanie rond 13.00. zij kon geen dossier vinden van mij mbt de rekening die zou bij een incassoburo Boss liggen. die zou ik moeten bellen...psychiatrisch patient...
maar ik kreeg de incasso van Lavg incasso.
ik ben de weg alweer kwijt en heb alweer noodmedicatie moeten in nemen.
bedankt ziggo echt enorm bedankt.
wat ik al zei , het verhaal ligt al bij Radar.
bedankt voor jullie walgelijk medogenloos beleid."
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo en hun klantenbeleid
Re: Ziggo en hun klantenbeleid
Dit verhaal komt bij mij nogal over als kort door de bocht. Aan de enige kant leg je de bal volledig bij Ziggo en aan de andere kant geef je aan dat er de nodige omstandigheden zijn in je eigen prive situatie. Een deurwaarder wordt niet zomaar door een bedrijf ingeschakeld, er zijn een aantal betalingsherinneringen verstuurd waarop je de mogelijk hebt gehad om te reageren. Ook zal er tussentijds een incasso bureau zijn ingeschakeld, een logische stap tussen opdrachtgever en deurwaarder.
Al met al een relaas waaraan de nodige informatie aan ontbreekt. Wanneer je je beklag doet op dergelijk forum is het wel noodzakelijk om het volledige verhaal en alle feiten te vermelden voor anderen om je van dienst te kunnen zijn.
Al met al een relaas waaraan de nodige informatie aan ontbreekt. Wanneer je je beklag doet op dergelijk forum is het wel noodzakelijk om het volledige verhaal en alle feiten te vermelden voor anderen om je van dienst te kunnen zijn.
-
Ziggo Web Linda
Beste Alc,
Ik zou je willen vragen je gegevens via privebericht naar mij te sturen. Ik kan dan kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Linda
Webteam Ziggo
Ik zou je willen vragen je gegevens via privebericht naar mij te sturen. Ik kan dan kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Linda
Webteam Ziggo
-
seagoing racer2
Wat een huilverhaal zeg.ik heb meerdere malen contact met jullie gehad dat ik een psychiatrisch patient ben bij de GGZ en heel veel dingen niet begrijp.
ik heb gevraagd om hulp om zenders uit te zoeken, ik heb gevraagd om hulp met het uitpluizen waarom de rekening zo hoog is.
ik heb meerdere malen om hulp gevraagd maar geen repliek gekregen.
vervolgens heb ik een lange periode zonder tv gezeten en nog steeds tot vandaag de dag.
vervolgens krijg ik vandaag een deurwaarder aan de deur voor een bedrag over de 500 euro !!!
lachen, ik zit in de schuldhulpverlening en nog veel meer toestanden. ik bel vandaag ziggo op en heb gesproken met een mevrouw Bhawanie rond 13.00. zij kon geen dossier vinden van mij mbt de rekening die zou bij een incassoburo Boss liggen. die zou ik moeten bellen...psychiatrisch patient...
maar ik kreeg de incasso van Lavg incasso.
ik ben de weg alweer kwijt en heb alweer noodmedicatie moeten in nemen.
bedankt ziggo echt enorm bedankt.
wat ik al zei , het verhaal ligt al bij Radar.
bedankt voor jullie walgelijk medogenloos beleid."
Meneer of mevrouw pretendeert zo ongeveer compleet on-toerekensvatbaar te zijn.
Ziggo moet de zenders instellen, Ziggo moet de rekening komen uitleggen, Ziggo mag geen betaling verlangen voor haar diensten.
En lachen,
Maar...., wel op Radar Ziggo te kakken gaan zetten, vanwege een slechte dienstverlening. TS weet blijkbaar wel hoe hij/zij dat moet doen
Zelden zo een triest bericht gelezen waarin iemand totaal geen verantwoording voor zijn daden went te aanvaarden..