Als sinds 4 dagen storingen Home/Ziggo Internet (valt telkens weg), analoge ontvangst is zeer slecht (ook rechtstreeks op het binnenkomende kastje! Dus geen probleem binnen), Digitale en HD ontvangst is blokkerihg en van tijd tot tijd helemaal niet bereikbaar.
Al 4 dagen is dit nu aan de gang, op de site van Home/Ziggo is op deze postcode geen storing bekent...? op ingediende support tickets komt geen enkele response, bellen naar helpdesk haalt ook niets uit, stompzinnige antwoorden als: heeft u al bij de buren gechecked...(heb geen buren) is de analoge ontvangst ook slecht, bij ons zijn geen problemen bekent....! En zo gaat het maar door al vanaf afgelopen woensdag.....Vrijdag kreeg ik uiteindelijk iemand aan de telefoon ja er is inderdaad op deze postcode een groepstoring, hoelang dit gaat duren??? Maar je betaald wel een behoorlijk bedrag voor deze diensten per maand (Internet (duurste pakket), Digitale TV, HD TV en filmpakket.
Wanneer gaat Radar hier aandacht aan besteden.....deze club incasseert wel miljoenen aan abo gelden per maand maar levert geen diensten al 4 dagen....
Betr. hier postcode 4706
wellicht ook andere postcode gebieden die het zelfde ervaren
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo/Home sucks......(internet-analoge TV-Digitale & HD
Ziggo/Home sucks......(internet-analoge TV-Digitale & HD
Laatst gewijzigd door jialin op 01 jun 2008 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ziggo/Home sucks......(internet-analoge TV-Digitale & HD
Informeer eens of de buren ook problemen hebben met de televisie ontvangst,
Waneer dit niet het geval is kan het zijn dat de stekkerdoos of binnenkomede kabel bij uw woning beschadigd,
In uw situatie had ik de stekkerdoos verwijderd en even gekeken of de middelste draad van de coax kabel niet gebroken is, want dit wil wel eens gebeuren,
Wanneer dit een feit is heeft u slechte tv ontvangst en het internet werkt dan ook niet goed meer,
Wanneer dit allemaal goed is, is Ziggo aan de beurt om uw problemen op te lossen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Waneer dit niet het geval is kan het zijn dat de stekkerdoos of binnenkomede kabel bij uw woning beschadigd,
In uw situatie had ik de stekkerdoos verwijderd en even gekeken of de middelste draad van de coax kabel niet gebroken is, want dit wil wel eens gebeuren,
Wanneer dit een feit is heeft u slechte tv ontvangst en het internet werkt dan ook niet goed meer,
Wanneer dit allemaal goed is, is Ziggo aan de beurt om uw problemen op te lossen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Ulbe:
Dat alles is reeds getest......(stond ook in de melding) het is puur en simple een probleem aan de kant van Home/Ziggo en inmiddels weten wij ook dat dit allemaal te maken heeft met de wijzigingen in hun structuur en dat vele duizenden abo's hier last van hebben.
Daarbij komt nog dat tot in den treuren contact is geweest met de betreffende support medewerkers.......en buren, wij hebben geen buren!
Verder TV analoog getest rechtstreeks vanaf de installatie doos.... (stond er ook al)
Dus gewoon beter lezen wat er staat......
PS kijk maar eens naar de klachten reeks op het gebruikers forum van Home/Ziggo....)
Dat alles is reeds getest......(stond ook in de melding) het is puur en simple een probleem aan de kant van Home/Ziggo en inmiddels weten wij ook dat dit allemaal te maken heeft met de wijzigingen in hun structuur en dat vele duizenden abo's hier last van hebben.
Daarbij komt nog dat tot in den treuren contact is geweest met de betreffende support medewerkers.......en buren, wij hebben geen buren!
Verder TV analoog getest rechtstreeks vanaf de installatie doos.... (stond er ook al)
Dus gewoon beter lezen wat er staat......
PS kijk maar eens naar de klachten reeks op het gebruikers forum van Home/Ziggo....)
Ook ik heb sinds multikabel overgegaan is naar ziggo problemen met de ontvangst van rtl4 rtl5 sbs6 rtl7'
De helpdesk medewerker (na pas een half uur a 10 eurocent ) vertelde mij dat mijn digitale ontvanger van het merk panasonic storings gevoelig was . Deze worden niet meer gemaakt.
Omdat de technologie zo snel veranderd, rade hij me aan om maar een andere ontvanger te kopen.
Hiermee ga ik natuurlijk niet accoord Ík heb op de forum site van ziggo een hele hoop van deze zelfde klachten gelezen en iedereen krijgt te horen dat het niet aan hun ligt'.
De helpdesk medewerker (na pas een half uur a 10 eurocent ) vertelde mij dat mijn digitale ontvanger van het merk panasonic storings gevoelig was . Deze worden niet meer gemaakt.
Omdat de technologie zo snel veranderd, rade hij me aan om maar een andere ontvanger te kopen.
Hiermee ga ik natuurlijk niet accoord Ík heb op de forum site van ziggo een hele hoop van deze zelfde klachten gelezen en iedereen krijgt te horen dat het niet aan hun ligt'.