Langs deze weg wil ik mijn ongenoegen spuien bij uw afdeling.
Ik ben eind augustus eigenaar geworden van een appartement.
Eind september ontving ik een brief van u dat ik gebruiker van de kabel bleek te zijn en of ik me aan wilde melden, zoniet dan zou de kabel afgesloten worden, zowel dan hoefde ik geen aansluitkosten te betalen
Ik heb enkele malen telefonisch contact gezocht op maandag 5 oktober, maar ik kreeg uw antwoordbandje met de mededeling dat “alle medewerkers in gesprek zijn en binnen een enkel ogenblik zou er een vrije medewerker gezocht worden”. Na een half uur (wat me dus € 3 ,= kost) opgehangen en heb ik het op latere tijdstippen nogmaals geprobeerd. Zelfde resultaat. (Kosten 4 x € 3 = € 12,-)
Mijn moeder heeft op woensdag 7 oktober 3 maal een poging gedaan om jullie te pakken te krijgen. Zelfde resultaat ( kosten € 10.--)
Op jullie site een telefoonnummer opgegeven, zodat jullie direct terug kunnen/zouden bellen.
Geen telefoon van Ziggo. Toen op de site maar een aanmeldingsformulier ingevuld. Maar daar op staat aansluitkosten. Er is geen enkele mogelijkheid om een opmerking met het aanmeldingsformulier mee te sturen. Diezelfde avond weer gebeld en na lang wachten eindelijk contact met een medewerkster.
Mijn moeder heeft het verhaal uitgelegd en uw medewerkster heeft gecontroleerd of de aanmelding goed was ontvangen. Ik heb haar gezegd dat ik Ziggo zeer klantonvriendelijk vindt. Ze heeft ons toen toegezegd dat de aansluitkosten niet berekend zouden worden.
Prompt enkel dagen later ligt er een factuur in de brievenbus met abonnementskosten en jawel aansluitkosten. Ik ben weer gaan bellen op zondag 11 oktober, maar dan blijkt Ziggo (medewerksters) dus niet bereikbaar te zijn. Dit staat duidelijk in de brief dat de klantenservice altijd voor u klaar staat op werkdagen en op zaterdag en zondag.
Op maandag heb ik weer een klacht via de site geplaatst en mijn telefoonnummer opgegeven en jawel nog geen 5 minuten later rinkelt de telefoon. Maar dit blijkt dan een medewerker van de afdeling verkoop te zijn, die mij dus niet kan helpen en ook niet kan doorverbinden. Ik moet toch echt het nummer 0900-1884 bellen. Op donderdag 15 oktober ontvang ik dan eindelijk een reactie op mijn geplaatste klacht. (Zie bijgaande mail) Ook daarin staat weer hoe en wanneer de klantenservice te bereiken is. U kunt toch niet zeggen, na dat u het bovenstaande gelezen heb, dat er van onze kant niet genoeg actie is ondernomen om een aanmelding te doen.
Mijn vraag is nu wat gaan we met die aansluitkosten doen???? Ik ben niet van plan om ze te gaan betalen. Jullie hebben mij schriftelijk en mondeling beloofd dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen. Als ik mijn telefoonkosten in rekening zou brengen dan is dat bedrag van de aansluitkoste al ver overschreden. Ik hoop ook dat Ziggo in de toekomst klantgerichter gaat werken - klantvriendelijker wordt en beter bereikbaar is.
Ik hoop dat u mijn klacht serieus in behandeling wilt nemen en snel iets wilt laten weten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo klantonvriendelijk/aansluitkosten
-
everswijver
-
stofzuigertje
Re: Ziggo klantonvriendelijk/aansluitkosten
Bel niet, kost veel geld en geen bewijs...
gebruik liever gratis e mail via onderstaande link.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam
Deze link en stuur Uw nieuwe klantnummer en de gegevens van die brief waarin ze beloven gratis aansluiten...
Een copy mag ook als je dus een scanner of foto camera hebt..
gewoon bij voegen en wacht rustig op hun antwoord.
Meestal krijg je de kosten pas na 2 à 3 maanden terug.
succes.
gebruik liever gratis e mail via onderstaande link.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam
Deze link en stuur Uw nieuwe klantnummer en de gegevens van die brief waarin ze beloven gratis aansluiten...
Een copy mag ook als je dus een scanner of foto camera hebt..
gewoon bij voegen en wacht rustig op hun antwoord.
Meestal krijg je de kosten pas na 2 à 3 maanden terug.
succes.
-
monique1976
Re: Ziggo klantonvriendelijk/aansluitkosten
Als ik dit zo lees ging het over de brief die verstuurd is dat er nog wel een aansluiting was, maar niet betaald werd voor de televisie en dat je kon bellen als je (weer) klnt wilde worden en geen aansluitkosten hoefte te betalen.
Als de medewerkster gelijk de aansluitkosten eruit had gehaad dan was dit ongenoegen er niet eens geweest.
Nu is het dus gewoon een kwestie van in systeem kijken en lezen of het terecht is
de aansluitkosten niet betaald hoeften te worden (waar ik vanuit ga zo is)
En dus de aansluitkosten handmatig te crediteren, zodat het na de verwerking wat even een paar dagen duurt met de eerste volgende billingrun kan worden meegevoerd en het dus als een tegoed word gezien en dus van meestal niet de eerstkomende maar de factuur/facturen erna word afgetrokken..
wat betreft het klantenservice nummer, het is inderdaad een tijd lastig geweest
contact te krijgen met een medewerkster.
Het is wel een stuk beter bereikbaar dan voorheen en wachttijden denderen ook
omlaag.
Dus gewoon blijven proberen adviseer ik U.
Als de medewerkster gelijk de aansluitkosten eruit had gehaad dan was dit ongenoegen er niet eens geweest.
Nu is het dus gewoon een kwestie van in systeem kijken en lezen of het terecht is
de aansluitkosten niet betaald hoeften te worden (waar ik vanuit ga zo is)
En dus de aansluitkosten handmatig te crediteren, zodat het na de verwerking wat even een paar dagen duurt met de eerste volgende billingrun kan worden meegevoerd en het dus als een tegoed word gezien en dus van meestal niet de eerstkomende maar de factuur/facturen erna word afgetrokken..
wat betreft het klantenservice nummer, het is inderdaad een tijd lastig geweest
contact te krijgen met een medewerkster.
Het is wel een stuk beter bereikbaar dan voorheen en wachttijden denderen ook
omlaag.
Dus gewoon blijven proberen adviseer ik U.