| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo ontkent opzegging te hebben ontvangen
-
José Hendriks
Ziggo ontkent opzegging te hebben ontvangen
In mei 2010 ben ik overgestapt naar Tele 2 en hebben zij voor mij de opzegging bij Ziggo gedaan. Helaas bleef Ziggo maandelijks geld van mijn rekening afboeken. Na diverse telefoontjes blijven zij volhouden, geen opzegging te hebben ontvangen. Zij hebben het abonnement beeindigd na mijn laatste telefonische contact. Zou ik dan toch dat geld terug moeten krijgen, lijkt mij, maar nee! Tele 2 heeft zelfs op 12 mei 2010 een bevestiging van ontvangst van Ziggo ontvangen en nog blijven ontkennen. Ik hoef toch niet te betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak is mijn vraag!? "Als u Lid bent van de ANWB betaald u toch ook het hele jaar, zonder dat u er gebruik van maakt!", aldus de laatst gesproken medewerker. Dit raakt echt, kant noch wal. Het gaat hier toch om een bedrag van bijna 200 euro, wat zij ten onrechte van mijn rekening hebben gehaald. Dit is gewoon diefstal!!
Re: Ziggo ontkent opzegging te hebben ontvangen
heb je die bevestiging ook gekregen van tele2 omdat je zegt dat die het wel hebben gehad en zo ja....ga er mee naar een juridisch loket , die kennen je dan wel verder helpen succes.
-
José Hendriks
Tele 2 heeft mij dit tijdens een telefonisch gesprek bevestigd. Zij zeiden dat zij ook het contractnummer van Ziggo erbij hadden, zodat dit bevestigd dat zij de opzegging wel degelijk moeten hebben ontvangen.
Dank je voor je advies!
Dank je voor je advies!
vraag dan of tele2 het via de mail naar je toestuurd want bij een juridisch loket willen ze wel bewijzen hebben succes.
Tiptoo heeft gelijk, je zult toch echt eerst bewijs moeten krijgen. De fout kan ook bij Tele2 liggen. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik zou als ik jou was toch echt zorgen dat ik iets op papier heb.
Je hoeft trouwens niet 3 topics te openen hoor, 1 was genoeg geweest.
denk niet dat ze het bewust heeft gedaan dat ken elke nieuweling overkomen zelfs jou en mij ookBartSBB schreef:
-
kooskoekedoos
Ik zou persoonlijk ook wat druk bij Tele2 leggen. Dat je de bevestiging van Ziggo wilt ontvangen en anders Tele2 verantwoordelijk houdt voor het niet (goed) opzeggen van de aansluiting en de daardoor onterecht gemaakte kosten. Aan de hand van dit document is het namelijk heel makkelijk te bepalen wie de schuldige is in deze kwestie.
-
Bob Schurkjens
Ben je telefonisch klant geworden van Tele2? Vraag dan de voicelog op van je aanmelding bij Tele2. Als je niet kan bewijzen dat je met Tele2 hebt afgesproken dat zij Ziggo zouden opzeggen, zul je waarschijnlijk zelf voor de schade moeten opdraaien.
Om dit soort ellende te voorkomen moet je dit soort abonnementen nooit mondeling afsluiten maar altijd via internet. Dan heb je het zwart op wit.
Zie: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... etprovider
Om dit soort ellende te voorkomen moet je dit soort abonnementen nooit mondeling afsluiten maar altijd via internet. Dan heb je het zwart op wit.
Zie: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... etprovider
Bob Schurkjens schreef:http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... etprovider
ziet er goed uit de link die je gaf maar ik heb ook telefonisch opgezegd en de bevestiging via de mail al binnen nu nog via een brief