| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo overstapservice
-
R.Claessen
Ziggo overstapservice
Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice van Ziggo zodat ik het alles in een pakket kon aanschaffen. Vanaf 1 december is het pakket geactiveert en kon ik aan de slag. Na wat problemen met de activatie van de interactieve tv (een aantal malen moeten bellen voor de activatie) werkte dat uiteindelijk. Mijn telefonie abonnement van telfort liep tot 14 december. Ziggo zou de nummerportatie regelen en vanaf 14 december kon ik probleemloos gebruik maken van de telefonie. Nou mooi niet dus. Na een aantal dagen gewacht te hebben was ik nog steeds niet bereikbaar op mijn vaste telefoon. Na heel veel telefoontjes werd ik uiteindelijk teruggebeld door een medewerker. Het nummer zit nog bij telfort en ik moest zelf bellen om het nummer vrij te laten geven voor de portatie. Het nummer zit niet bij telfort, want dat is vrij gegeven. Als ik weer terugbel met ziggo wordt mij dus op 30 december doodleuk verteld dat he nog wel eens 14 dagen kan duren voordat het nummer overgenomen kan worden terwijl mij eerst een medewerker verteld dat het normaal 4 werkdagen duurt. Ik wordt na heel veel keren bellen gewoon aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. Overstap service, wij regelen alles. Nou mooi niet dus.
Re: Ziggo overstapservice
Dat hebben wij ook meegemaakt, niet met een alles in 1 pakket hoor maar met gewoon telefonie alleen, hadden al internet van ze.
Wij konden wel gebeld worden maar konden zelf niet bellen, tig keer gebeld met Ziggo, ja maar u kan toch gebeld worden........ja maar kan niet bellen, dat kan niet krijg je dan te horen.
Zo 4 weken bezig geweest met die **** ziggo, ach waren ze er achter gekomen dat ze nog een knopje moesten omzetten (zoals hun dat zeiden), sorry en dat was het.........dachten ze dus he !
Heb geeist dat ze mijn abbonementsgeld van die maand terug betaalde want kon tenslotte niet bellen en mijn kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon om met hun te kunnen bellen a 10 cent per minuut.
Dat hebben ze uiteindelijk ook met veel pijn en moeite gedaan.
Wij konden wel gebeld worden maar konden zelf niet bellen, tig keer gebeld met Ziggo, ja maar u kan toch gebeld worden........ja maar kan niet bellen, dat kan niet krijg je dan te horen.
Zo 4 weken bezig geweest met die **** ziggo, ach waren ze er achter gekomen dat ze nog een knopje moesten omzetten (zoals hun dat zeiden), sorry en dat was het.........dachten ze dus he !
Heb geeist dat ze mijn abbonementsgeld van die maand terug betaalde want kon tenslotte niet bellen en mijn kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon om met hun te kunnen bellen a 10 cent per minuut.
Dat hebben ze uiteindelijk ook met veel pijn en moeite gedaan.