LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo's technische dienst en klantendienst

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ooghduyne

Ziggo's technische dienst en klantendienst

Ongelezen bericht door ooghduyne »

Tot op heden was ik heel tevreden als klant van Ziggo. Sinds kort is deze tevredenheid omgeslagen in machteloosheid en woede.

In de maand februari van dit jaar heb ik besloten om mijn toenmalig abonnement om te zetten in een alles-in-1 abonnement. Eveneens heb ik aangegeven dat ik alles zelf zou aanstalleren. Op datum van 20 februari 2012 werd het pakket met de modem en de interactieve ontvanger afgeleverd op mijn huisadres.

Na een controle besefte ik dat het installeren toch iets te ver gegrepen was voor mij en heb ik contact opgenomen met de service plus dienst. Deze raadde mij aan om toch gebruik te maken van een technieker om alles te installeren. Heb toen contact opgenomen met de klantendienst om een afspraak te maken. Werd vastgelegd op datum van 22 februari 2012 tussen 17u00 en 22u00.

Tot op dat moment leek mij alles in orde. Echter, op de bewuste datum heb ik geen enkele technieker gezien. Heb op dezelfde avond een mail hieromtrent gestuurd aan de klantendienst en de dag nadien terug telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Daar werd mij opnieuw een afspraak toegezegd, dit keer op datum van 07 maart 2012 tussen 17u00 en 22u00.

En opnieuw met hetzelfde resultaat. Opnieuw heb ik niemand gezien. Eveneens heb ik opnieuw een mail verstuurd aan de klantendienst om mijn ongenoegen te laten blijken. Tevens heb ik dan maar zelf terug gebeld naar de klantendienst om opnieuw een afspraak te maken. Daar werd mij doodleuk verteld dat de gemaakte afspraak niet terug te vinden was. En voor de derde keer werd er een afspraak gemaakt. Dit keer op 16 maart 2012 tussen 12u00 en 18u00.

En ja hoor, nog maar eens niemand gezien. Omstreeks 17u00 zelf contact opgenomen met de klantendienst om te weten wat er nu weer aan de hand was. Opnieuw kwam het naar voren dat de gemaakte afspraak niet terug te vinden was in het systeem en werd doodleuk verteld dat de technieker niet zou langskomen. En nog maar eens een nieuwe afspraak gemaakt op datum van 28 maart 2012 tussen 12u00 en 18u00.

Ben dit spelletje kotsbeu. Voor alle gemaakt afspraken kreeg ik een bevestiging via mail en éénmaal zelfs via sms. En toch schijnt het niet mogelijk te zijn om gemaakte en bevestigde afspraken na te komen. Vooral omdat op de site van Ziggo Service + vermeld staat dat in principe een technieker kan langskomen binnen de 2 dagen. In mijn geval is dat spelletje reeds 4 weken aan de gang en nog steeds heb ik geen interactieve televisie. Integendeel zelfs.

Weet niet meer wat ik moet geloven. Langs de ene kant krijg ik mails van de klantendienst waarin gemaakte afspraken worden bevestigd en langs de andere kant krijg ik, als ik bel, de reactie van ‘die afspraak is niet terug te vinden’. Ergens loopt er toch iets fout in de registratie van deze afspraken. Of dit nu toevallig is of moedwillig laat ik in het midden. Maar persoonlijk vind ik het niet normaal dat dit reeds 3 keer gebeurt is. Heb zelfs zwaar mijn twijfels of er op 28 maart 2012 wel iemand zal komen opdagen.

Graag zou ik eens een deftige antwoord krijgen waarom ik tot 3 keer toe een afspraak maak maar dat ik 3 keer niemand zie en dat er 3 keer geen spoor is terug te vinden. Maar dat is teveel gevraagd. Ieder keer een standaard antwoord van 'sorry - dank voor het melden - kunnen onze klantenservice verbeteren'

Heb wel al een korting gekregen van 20 euro maar ik vind dit meer ‘een doekje voor het bloeden’. Daarmee is mijn interactieve decoder niet geinstalleerd.

Ziggo-webteam_Alex

Re: Ziggo's technische dienst en klantendienst

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo ooghduyne,

Dit is inderdaad te gek voor woorden. En zou niet mogen/ kunnen gebeuren.
Als ik via een privébericht je postcode en huisnummer mag dan ga ik voor je kijken wat ik kan doen.

Alvast bedankt voor je tijd,

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Gesloten