Ziggo gaat in UPC opsnuffel1 schreef:Het is wel zo dat UPC naar verloop van tijd opgaat in Ziggo ik meen in 2016. UPC geeft nu nog decoders CI+ kaarten in bruikleen moeten UPC klanten die gaan kopen of blijven die in bruikleen. Ik gok er op dat decoders uit de gratie raken en CI+ kaarten de standaard worden want die techniek wordt steeds meer door tv fabrikanten ondersteund en is nog lang niet uitontwikkeld. UPC timmert wel aan de weg want de CI+ kaart biedt nu meer mogelijkheden dan in de beginfase.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Maar het gaat allemaal Ziggo heten.Har06 schreef:
Ziggo gaat in UPC op
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Keurig, de overstap verloopt redelijk begrijp ik van de media, Ziggo wordt opgeslurpt door UPC.Willem xamuh schreef:https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht-nieuw
http://www.totaaltv.nl/nieuws/18534/mee ... ziggo.html
Gr. Willem.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Hier nog wat info, mits van belang:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/tel ... ers-zoeken
Mvg. Willem.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/tel ... ers-zoeken
Mvg. Willem.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
"Keurig, de overstap verloopt redelijk begrijp ik van de media, Ziggo wordt opgeslurpt door UPC".
Tja, het is ook maar de vraag of groter ook beter betekent. De helpdesk van Ziggo laat nu al vaak te wensen over...
Mvg. Willem.
Tja, het is ook maar de vraag of groter ook beter betekent. De helpdesk van Ziggo laat nu al vaak te wensen over...
Mvg. Willem.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Willem xamuh schreef:. De helpdesk van Ziggo laat nu al vaak te wensen over...
.
Die van UPC precies hetzelfde , dus of het er beter op wordt? Afwachten maar. Wel kost het weer vele mensen hun baan.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Oh waar heb je dat gelezen?, kostenbeheersing betekent ook het in de hand houden van de abp prijs met of zonder Horizon.ciske schreef:Willem xamuh schreef:. De helpdesk van Ziggo laat nu al vaak te wensen over...
.
Die van UPC precies hetzelfde , dus of het er beter op wordt? Afwachten maar. Wel kost het weer vele mensen hun baan.
De service van UPC is gemiddeld genomen prima , kom je er niet uit met een persoon van de klantenservice (gratis 1200) bel je toch nog een keer, niets mis mee
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Stond op totaal tv , kan het nu zo gauw niet vinden. Kijk straks wel ging over iets van 600 banen.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Mogelijk zelfs 900 banen, bezuinigingen worden overal doorgevoerd, denk eens aan de vele duizenden in de bankwereldciske schreef:Stond op totaal tv , kan het nu zo gauw niet vinden. Kijk straks wel ging over iets van 600 banen.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Klopt die 900 banen. Dat zijn allemaal "dubbele" functies die niet meer nodig zijn. Uiteindelijk is het ook de enige optie om in zo'n markt te overleven. Ziggo is internationaal gezien natuurlijk heel klein en de te leveren oplossingen worden steeds complexer. Dat is alleen nog maar mogelijk als je onderdeel bent van een groter geheel waar veel kennis kan worden hergebruikt in diverse landen.Har06 schreef:Mogelijk zelfs 900 banen, bezuinigingen worden overal doorgevoerd, denk eens aan de vele duizenden in de bankwereldciske schreef:Stond op totaal tv , kan het nu zo gauw niet vinden. Kijk straks wel ging over iets van 600 banen.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Vandaag is Ziggo gestart met het resetten cq laten resetten van digitale tv,s vlg het journaal op NPO 1, ik zag dat er een rijdende helpdesk van Ziggo bij betrokken wordt
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Ja, ik zag het ook, alleen op RTL4; de bejaarde man snapte er niets van maar was zeer tevreden dat de helpdesk het voor hem in orde maakte. Waar kan ik me aanmeldenHar06 schreef:Vandaag is Ziggo gestart met het resetten cq laten resetten van digitale tv,s vlg het journaal op NPO 1, ik zag dat er een rijdende helpdesk van Ziggo bij betrokken wordt
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggotenormin schreef:Ja, ik zag het ook, alleen op RTL4; de bejaarde man snapte er niets van maar was zeer tevreden dat de helpdesk het voor hem in orde maakte. Waar kan ik me aanmeldenHar06 schreef:Vandaag is Ziggo gestart met het resetten cq laten resetten van digitale tv,s vlg het journaal op NPO 1, ik zag dat er een rijdende helpdesk van Ziggo bij betrokken wordt
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Har06 schreef:
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggo
Volgens mij moet je het omkeren, UPC wordt Ziggo
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Fijn, ben al bij Ziggo; komen ze me ook ongevraagd helpen tegen die tijd dacht het toch niet. Zijn een stel fietsenmakers (niets ten nadele van een fietsenmaker), maar Ziggo had kastje geplaats, gratis en voor niets, althans de plaatsing, maar ik had geen beeld. Toch iemand laten komen. Rara, hoe kan het, die gozer had het niet eens aangesloten: prima service: die Ziggo!!ciske schreef:Har06 schreef:
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggo
Volgens mij moet je het omkeren, UPC wordt Ziggo
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Rara dat tenormin een kastje laat plaatsen en niet de tv aanzet om te kijken of er beeld is, wie heeft hij laten komen de fietsenmaker ?tenormin schreef:Fijn, ben al bij Ziggo; komen ze me ook ongevraagd helpen tegen die tijd dacht het toch niet. Zijn een stel fietsenmakers (niets ten nadele van een fietsenmaker), maar Ziggo had kastje geplaats, gratis en voor niets, althans de plaatsing, maar ik had geen beeld. Toch iemand laten komen. Rara, hoe kan het, die gozer had het niet eens aangesloten: prima service: die Ziggo!!ciske schreef:Har06 schreef:
Bij UPC de nieuwe baas van Ziggo
Volgens mij moet je het omkeren, UPC wordt Ziggo
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
Har06 schreef:
Rara dat tenormin een kastje laat plaatsen en niet de tv aanzet om te kijken of er beeld is, wie heeft hij laten komen de fietsenmaker ?
tenormin heeft wel gelijk, als je een kastje gaat aansluiten, is het wel zo handig als ze het ff testen.
Maar de service van UPC is ook niet zo geweldig hoor, dus wat dat betreft hebben ze elkaar wel gevonden, Ziggo en UPC.
Re: Ziggo scherm gaat op zwart: tijdelijk opnieuw instellen
ciske schreef:Har06 schreef:
Rara dat tenormin een kastje laat plaatsen en niet de tv aanzet om te kijken of er beeld is, wie heeft hij laten komen de fietsenmaker ?
tenormin heeft wel gelijk, als je een kastje gaat aansluiten, is het wel zo handig als ze het ff testen.
Maar de service van UPC is ook niet zo geweldig hoor, dus wat dat betreft hebben ze elkaar wel gevonden, Ziggo en UPC.
Ja, dat kan inderdaad vaak wel beter. Toen er laatst bij sommigen iets mis ging met de updates voor de Humax decoders belde ik Ziggo en vroeg of het issue daar al bekend was. Ik kreeg dit als antwoord: "Waarom vraagt u dat aan mij? Ik ben maar een simpele helpdesk medewerker en kan je dat dus niet vertellen".
Nou dan heb je de juiste persoon wel te pakken. Hij was trouwens ook nog erg onbeschoft. Mijn dochters hebben een tijdje bij een helpdesk gezeten die was ingehuurd door Ziggo, omdat het zo druk was, en je hoefde helemaal geen kennis van zaken te hebben, maar ze kregen een lijst met punten en als mensen belden kwamen ze dus gewoon met standaard antwoorden, zoals deze op hun lijst stond. Ronduit belachelijk
Ik heb ook al vaker aanvaringen gehad met Ziggo, want het is vaak echt belachelijk hoe je wordt 'geholpen'. Je moet dan eigenlijk gewoon ophangen en terug bellen, en dat doe je dan zolang totdat je iemand aan de lijn krijgt die echt kennis van zaken heeft. En dat is natuurlijk absurd. Ik begrijp echt wel dat ze niet overal een antwoord op hebben, maar als je ze belt en aangeeft dat je geen Internet meer hebt en een dame dan tot 4 keer toe zegt dat je even op de site van Ziggo moet kijken, of er een storingsmelding op staat en je steeds weer moet aangeven dat je geen Internet hebt, komt bij mij de rook uit mijn oren...
Dat moet echt beter!
Mvg. Willem.