LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:Naja alle TV's / decoders hier hebben een smartcard dus echt wakker lig ik er niet van.
Zou ik ook zeker niet doen. Pas als je meer dan 3 tv's hebt wordt het een probleem.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Ongelezen bericht door bprosman »

Nee hoor, je mag bij Ziggo 5 kaarten hebben (#4 en #5 via de helpdesk activeren).

gezondheid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37

Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Ongelezen bericht door gezondheid »

Olaf79,

Gisteren werkte het perfect of is het de bedoeling dat de circa 40 zenders weer gecodeerd gaan worden? Ze willen toch juist dat mensen die analoge tv hebbben gaan overstappen naar digitaal? Als dat zo is zeggen we gelijk Ziggo op. Dan stappen we over naar edpnet voor 9,95 euro per maand, digitale tv via de ether.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Ongelezen bericht door bprosman »

digitale tv via de ether.
Mag je weer andere decoders gaan kopen en ehhh ik mag mis zijn maar dacht dat opnemen nu juist het issue was.
En waar haal je je Internet vandaan dan ?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Ongelezen bericht door bprosman »

Dan heb ik hier iets wat niet kan ;-) 5 toestellen in huis met even zoveel kaarten.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Ongelezen bericht door Barre Barry »

vogels schreef:
bprosman schreef:Dan heb ik hier iets wat niet kan ;-) 5 toestellen in huis met even zoveel kaarten.
Goed, ik zal het duidelijker schrijven: als 1 van die 5 kapot gaat, wordt deze niet vervangen. Max is nu 3.
Sinds wanneer?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq

Ongelezen bericht door bprosman »

Op het moment dat er een kaart vervangen moet worden,moet dit gedaan worden door de tweede lijn die een kaart wel er uit kunnen halen en vervangen door een nieuwe,maar als dat niet in dezelfde handeling gebeurt dan kan de nieuwe kaart niet meer worden toegevoegd.


Bron : https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showt ... al+kaarten

Gesloten