Zou ik ook zeker niet doen. Pas als je meer dan 3 tv's hebt wordt het een probleem.bprosman schreef:Naja alle TV's / decoders hier hebben een smartcard dus echt wakker lig ik er niet van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Nee hoor, je mag bij Ziggo 5 kaarten hebben (#4 en #5 via de helpdesk activeren).
-
- Berichten: 1378
- Lid geworden op: 03 nov 2011 08:37
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Olaf79,
Gisteren werkte het perfect of is het de bedoeling dat de circa 40 zenders weer gecodeerd gaan worden? Ze willen toch juist dat mensen die analoge tv hebbben gaan overstappen naar digitaal? Als dat zo is zeggen we gelijk Ziggo op. Dan stappen we over naar edpnet voor 9,95 euro per maand, digitale tv via de ether.
Gisteren werkte het perfect of is het de bedoeling dat de circa 40 zenders weer gecodeerd gaan worden? Ze willen toch juist dat mensen die analoge tv hebbben gaan overstappen naar digitaal? Als dat zo is zeggen we gelijk Ziggo op. Dan stappen we over naar edpnet voor 9,95 euro per maand, digitale tv via de ether.
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Mag je weer andere decoders gaan kopen en ehhh ik mag mis zijn maar dacht dat opnemen nu juist het issue was.digitale tv via de ether.
En waar haal je je Internet vandaan dan ?
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Dan heb ik hier iets wat niet kan 5 toestellen in huis met even zoveel kaarten.
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Sinds wanneer?vogels schreef:Goed, ik zal het duidelijker schrijven: als 1 van die 5 kapot gaat, wordt deze niet vervangen. Max is nu 3.bprosman schreef:Dan heb ik hier iets wat niet kan 5 toestellen in huis met even zoveel kaarten.
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Op het moment dat er een kaart vervangen moet worden,moet dit gedaan worden door de tweede lijn die een kaart wel er uit kunnen halen en vervangen door een nieuwe,maar als dat niet in dezelfde handeling gebeurt dan kan de nieuwe kaart niet meer worden toegevoegd.
Bron : https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showt ... al+kaarten
Bron : https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showt ... al+kaarten