Hallo RADAR!
Wordt het niet eens tijd dat jullie aandacht gaan besteden aan ZIGGO met betrekking tot het niet-activeren van de "oude" smartcards. Ziggo weigert ineens reeds in het bezit zijnde (in het verleden aangeschafte) smartcards te activeren. Klanten kunnen tegenwoordig alleen smartcards huren ivm fraude.
Het enige wat hier fraude is, is dat Ziggo haar klanten extra euro's uit de zak wil kloppen.
Dit is een stilzwijgende wijziging die nergens wordt gecommuniceerd.
Ziggo krijgt wat mij betreft de KOUDE DOUCHE.
Ik, en velen met mij, gaan opzeggen bij dit bedrijf...wat een slechte service.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO Smartcards
Re: ZIGGO Smartcards
Offtopic bijdragen door Moderator verwijderd.
En waarom zou Ziggo fraude moeten toestaan, mensen op hun netwerk toestaan die zenders ontvangen terwijl ze daar niet voor betalen?
Juist, waarbij een Radar lid volmondig en trots meedeelt (nu verwijderd bericht) dat deze fraude pleegt en daarbij even vergeet dat de gewone betalende Ziggo klant daar nu de dupe van wordt.olaf79 schreef:En waarom zou Ziggo fraude moeten toestaan, mensen op hun netwerk toestaan die zenders ontvangen terwijl ze daar niet voor betalen?
Immers je destijds legaal gekochte officiele Ziggo Smart Card is straks niets meer waard en je kan voor een leuk bedrag blijven kijken door voortaan maar even een kaart te huren bij Ziggo !
De smart card heb je straks helemaal niet meer nodig. Dit is een tussenoplossing totdat er geen oude decoders meer gebruikt / toegestaan zijn op het netwerk.BL2 schreef:Juist, waarbij een Radar lid volmondig en trots meedeelt (nu verwijderd bericht) dat deze fraude pleegt en daarbij even vergeet dat de gewone betalende Ziggo klant daar nu de dupe van wordt.olaf79 schreef:En waarom zou Ziggo fraude moeten toestaan, mensen op hun netwerk toestaan die zenders ontvangen terwijl ze daar niet voor betalen?
Immers je destijds legaal gekochte officiele Ziggo Smart Card is straks niets meer waard en je kan voor een leuk bedrag blijven kijken door voortaan maar even een kaart te huren bij Ziggo !