LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
NardyDeNies

Ziggo

Ongelezen bericht door NardyDeNies »

3 en een half jaar klachten, regelmatig contact met Ziggo, Speciaal Ziggo gecertificeerde Sony tv, kreeg eerst nieuwe kabel, daarna 2e kaart geprobeerd, monteur langsgeweest, mocht niet baten . na zender wisseling ontvang ik alleen ned1,2,3 kan niet zappen dan slat tv vast.
Laatste poging misschien HDinteractieve recorder voor beter signal. Betaal al die maanden het volle bedrag voor het tv extra packet,

Dirkie

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Dirkie »

NardyDeNies schreef:3 en een half jaar klachten, regelmatig contact met Ziggo, Speciaal Ziggo gecertificeerde Sony tv, kreeg eerst nieuwe kabel, daarna 2e kaart geprobeerd, monteur langsgeweest, mocht niet baten . na zender wisseling ontvang ik alleen ned1,2,3 kan niet zappen dan slat tv vast.
Laatste poging misschien HDinteractieve recorder voor beter signal. Betaal al die maanden het volle bedrag voor het tv extra packet,
Ik denk dat via dit forum uw gecompliceerde probleem ook niet opgelost gaat worden, omdat dit formum niets met Ziggo te maken heeft. Misschien kijkt Webcare mee.
Wat U kunt proberen is om contact op te nemen met Ziggo en nogmaals een monteur te laten komen. Deze kan dan meten of het signaal wat uit de muur komt wel van goede kwaliteit. Maar het kan ook zomaar zijn dat Uw TV gewoon niet in orde is. Dat een TV gecertificeerd door Ziggo is wil niet zeggen dat deze niet kapot kan gaan. Van een interactieve HD recorder gaat het signaal ook niet beter worden.
En als U alleen NPO1,2 en 3 ontvangt dan lijkt het toch wel of er iets mis is met de decoder en/of kaart. Deze zenders kunt U namelijk altijd ontvangen, ook zonder decoder.

Gesloten