
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo
ziggo
heb al enige tijd problemen met digitale tv van ziggo.Dus gebelt.geadviseerd werd om nieuwe stekkertjes aan de kabel te zetten.Oke gedaan maar hielp niet.Toen moest ik een nieuwe kabel nemen een sateliet kabel dus weer naar de winkel.Ook dit hielp niet.Even alles opnieuw instellen meneer.Ja ook dit had geen effect.Er is zelfs nog iemand bij de tv geweest of dat allemaal goed stond.het hielp allemaal nietDus weer gebelt met ziggo.Kreeg een jongeman aan de telefoon die mij vertelde dat het vele oorzaken kon hebben en dat ik alles wat hier boven staat moest proberen maar dat hielp ja niet.Nou zei hij misschien dat het aan de magnetron lag
Op het laatst moest ik dan maar het kastje aan de muur openmaken en stekkertjes eruit halen en andere er weer in doen.Ik heb hem gezegt dat ik er niks van snapte en of er niet een monteur kon komen kijken.Nee want als het niet aan hun spul lag dan komt er ook geen monteur.Nou volgens mij is alles wat ik heb om tv te kunnen kijken van hun.Ze moeten nu snel weten wat ze willen anders is het dag ziggo

-
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24
Re: ziggo
@wijkstra
Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter